دستورالعمل دور نو مذاکرات وین را ایران معین نموده است ، احتمال رسیدن به توافق

به گزارش وبلاگ گوگل، سحنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: باوجود سخت گیری و مقاومت طرف های غربی، دستور العمل جلسه دور تازه مذاکرات وین را ایران معین نموده است.

دستورالعمل دور نو مذاکرات وین را ایران معین نموده است ، احتمال رسیدن به توافق

محمود عباس زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر خبرنگار پارلمانی وبلاگ گوگل، درباره دور تازه مذاکرات وین اظهارکرد: خوشبختانه در این دوره از مذاکرات وین، ایران دست پر تری را نسبت به طرف غربی دارد.

وی با اشاره به تصویب قانون اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم ها اضافه نمود: بعد از تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در آذرماه سال گذشته در مجلس، پیشرفت های چشمگیری در صنعت هسته ای داشته ایم. ایران در زمینه غنی سازی و به کارگیری سانتریفیوژهای قدرتمند، دست برتر را در مذاکرات دارد و مذاکره نمایندگان ایرانی می توانند با دست پر مذاکره نمایند.

عباس زاده تاکید نمود: غربی ها در پی توافقی هستند که در آن، دست ایران بسته گردد؛ درواقع به هیچ وجه در پی باز شدن دست ایران در حوزه توسعه مالی نیستند. با این حال اما جمهوری اسلامی ایران این دوره از مذاکرات را بسیار هوشمندانه مدیریت می نماید.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران در این دوره از مذاکرات توانسته اراده خود را بر طرف های غربی تحمیل کند. به طوری که در این دوره از مذاکرات، بر خلاف دوره های گذشته که میدان و قاعده بازی را طرف مقابل معین می کرد، میدان و قاعده بازی را خودمان معین می کنیم.

عباس زاده اضافه نمود: باوجود سخت گیری و مقاومت طرف های غربی، دستور جلسه دور تازه مذاکرات را ایران معین نموده است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

وی بیان نمود: برای رسیدن به توافق در این دوره از مذاکرات امیدواری هایی وجود دارد. البته جمهوری اسلامی ایران در پی رسیدن به توافق خوب است و توافق نکردن را بهتر از توافق بد می دانیم. البته باید گفت که نگاه ما به مذاکرات وین واقع بینانه است به همین روی به توافقی بردبرد اعتقاد داریم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستورالعمل دور نو مذاکرات وین را ایران معین نموده است ، احتمال رسیدن به توافق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل دور نو مذاکرات وین را ایران معین نموده است ، احتمال رسیدن به توافق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید