سامانه دانش بنیان به یاری آمد تا بازی سازان بازی های خود را توسعه دهند

به گزارش وبلاگ گوگل، یک شرکت دانش بنیان با طراحی سامانه هوشمند، به بازی سازان یاری کرد تا بدون احتیاج به دانش کد نویسی، بازی های خود را توسعه هند.

سامانه دانش بنیان به یاری آمد تا بازی سازان بازی های خود را توسعه دهند

به گزارش گروه فناوری وبلاگ گوگل، مدیرعامل شرکت دانش بنیان رسانه پرداز آمیتیس، در ادامه اضافه نمود: با توجه به وجود شرکت های مختلف فراوری بازی رایانه ای در کشور، ما یک سامانه هوشمند طراحی کردیم که توسعه دهنده های بازی می توانند بدون احتیاج به برخورداری از دانش کد نویسی بازی رایانه ای خود را توسعه دهند.

این فعال دانش بنیان با اشاره به بعضی مزایای استفاده از این سامانه، گفت: استقبال بسیار خوبی از این سامانه صورت گرفت و شرکت های مختلف فعال در حوزه بازی های رایانه ای از این سامانه برای توسعه و فراوری بازی های جدید ایرانی استفاده کردند. در حال حاضر در کوششیم که این سامانه را به صورت مستمر ارتقاء دهیم و امکانات جدیدی به آن اضافه کنیم.

صیاد حقیقی، با تاکید بر نقش رو به گسترش بازی های رایانه ای در پر کردن اوقات فراغت شهروندان، اضافه نمود: انیمیشن های خارجی نمی تواند جوابگوی احتیاج بینندگان و مخاطبین ایرانی باشد و بعضی از آنها چندان منطبق با ذهنیت بچه ها و نوجوانان ایرانی و فرهنگ ما نیستند. بر این اساس، کوشش کردیم تا فعالیت ها را در حوزه فراوری انیمیشن گسترش دهیم.

وی گفت: انیمیشن مبارزه در خلیج عدن، یکی از پر بیننده ترین فراوریات ما بوده است که با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقه مندان، روبه رو شد. در سال 1400 نیز کوشش داریم تا بر اساس مجموعه دورهمی مافیا، بازی تحت عنوان، مافیا در شهر فراوری کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سامانه دانش بنیان به یاری آمد تا بازی سازان بازی های خود را توسعه دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه دانش بنیان به یاری آمد تا بازی سازان بازی های خود را توسعه دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید