سرمربی آرژانتین فاش کرد ، گفت و گوی مهم با مسی قبل از جام جهانی و نقشه کشیدن برای قهرمانی

به گزارش وبلاگ گوگل، لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، در خصوص گفتگوی سرنوشت سازی که با لیونل مسی پس از صعود به جام جهانی 2022 داشت، صحبت هایی را بیان کرد.

سرمربی آرژانتین فاش کرد ، گفت و گوی مهم با مسی قبل از جام جهانی و نقشه کشیدن برای قهرمانی

به گزارش وبلاگ گوگل به نقل از goal، لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین فاش کرد که چگونه یک مصاحبهی کلیدی با لیونل مسی پس از راهیابی این تیم به جام جهانی 2022، به آلبی سلسته در راه موفقیت در قطر یاری کرد. اسکالونی اعتراف می نماید که در سال 2021 پس از تساوی 0-0 با برزیل که راهیابی این تیم به جام جهانی 2022 را قطعی کرد، برای موفقیت در این جام شک و تردید داشت، اما مصاحبه با مسی به او یاری کرد تا انرژی و انگیزه لازم را در این مسیر به دست آورد.

اسکالونی در این باره به وبلاگ گوگل گفت: می خواهم به شما چیزی بگویم، در خصوص صحبتی که با مسی در سن خوان، پس از تساوی 0-0 با برزیل داشتم. می دانستم آنچه قرار است پیش بیاید سخت خواهد بود و بسیار ناامید بودم. بنابراین، قبل از اینکه به پاریس برگردد، با او صحبت کردم و موضوع را در میان گذاشتم. مسی به من گفت که ما با قدرت ادامه می دهیم چون فکر می کنم همه چیز خوب پیش رود و اگر هم نشد حداقل ما سعی خود را نموده ایم. این حرف او به من انگیزه زیادی داد.

مسی در این جام الهام بخش آرژانتین بود و تیم اسکالونی توانست برای سومین بار در تاریخ و اولین بار از سال 1986 قهرمان جام جهانی گردد. فوق ستاره پاری سن ژرمن در این مسابقات هفت گل از جمله دو گل در فینال به ثمر رساند و قهرمان جام جهانی شد. توپ طلا به مسی به عنوان برترین بازیکن اهدا شد.

  • مقایسه جالب مسی و مارادونا از زبان همبازی دیه گو | مسی می تواند اتفاق بی سابقه تاریخ فوتبال را رقم بزند
منبع: همشهری آنلاین

به "سرمربی آرژانتین فاش کرد ، گفت و گوی مهم با مسی قبل از جام جهانی و نقشه کشیدن برای قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی آرژانتین فاش کرد ، گفت و گوی مهم با مسی قبل از جام جهانی و نقشه کشیدن برای قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید