شلیک لمپارد بر قلب مورینیو

به گزارش وبلاگ گوگل، خبرنگاران: پنجمین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با تساوی منچسترسیتی برابر چلسی و شکست اورتون در خانه برابر کریستال پالاس به خاتمه رسید.

شلیک لمپارد بر قلب مورینیو

به گزارش وبلاگ گوگل، پرونده هفته پنجم لیگ برتر انگلیس امشب (یکشنبه) با برگزاری دو ملاقات بسته شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچسترسیتی در استادیوم اتحاد به تساوی یک بر یک برابر چلسی، صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها رضایت داد.

در این بازی که پابلو زابالتا، مدافع آرژانتینی منچسترسیتی در دقیقه 66 اخراج شد، نخست آندره شورله در دقیقه 71 برای چلسی گلزنی کرد و در ادامه فرانک لمپارد، هافبک منچسترسیتی در دقیقه 85 با گشودن دروازه تیم پیشین خود، آبی پوشان شهر منچستر را از شکست نجات داد و آبی های لندن را از کسب پیروزی محروم کرد.

چلسی که یک امتیاز این بازی نوار پیروزی های متوالی اش را در این فصل از رقابت های لیگ برتر قطع کرد، با این نتیجه 13 امتیازی شد و در صدر جدول ماند. منچسترسیتی هم 8 امتیازی شد و در رده ششم نهاده شد.

در دیگر بازی امشب اورتون در خانه خود برابر کریستال پالاس با نتیجه 3 بر 2 باخت. لوکاکو (9) و لیتون بینس (83-پنالتی) برای اورتون و مایل جدیناک (30 - پنالتی)، فریز کمپبل (54) و یانیک بولایس (70) برای کریستال پالاس گلزنی کردند.

در جدول رده بندی چلسی با 13 امتیاز صدرنشین است و تیم های ساوتهمپتون و استون ویلا هر دو با 10 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم

به "شلیک لمپارد بر قلب مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک لمپارد بر قلب مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید