صاحبان ایده زیر سقف خانه نوآوریگردهم می آیند

به گزارش وبلاگ گوگل، بسیاری از صاحبان ایده و افراد خلاق برای عملی کردن ایده خود و رساندن آن به مرحله تجاری سازی با مشکل تامین سرمایه مواجهند و خانه نوآوری شرایط جذب سرمایه را فراهم می کند.

صاحبان ایده زیر سقف خانه نوآوریگردهم می آیند

به گزارش گروه فناوری وبلاگ گوگل به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، لازمه شکل گیری اقتصاد دانش محور و نوآور، شکل گیری، زیست بومی است که شامل اجزای مختلف جهت پشتیبانی نوآوران و کارآفرینان است.

رویداد های نوآوری و کارآفرینی، شتابدهنده ها، شرکت های سرمایه گذاری، خطر پذیر، واسطه های سرمایه گذاری، پارک های علم و فناوری، فضای کار اشتراکی، استارت آپ استودیوها، همگی، از اجزای تشکیل دهنده این زیست بوم، محسوب می شوند.

خانه نوآوری با قرار دریافت در حلقه اول زیست بوم، با هدایت نخبگان و متخصصان به سوی کارآفرینی و کمک به شکل گیری ایده های نوآورانه و راه اندازی کسب و کار های فناور و نوآوری محور، نقش یکی از پیشران های اصلی را در توسعه زیست بوم پایتخت بر عهده گرفته است.

ماموریت خانه

ماموریت خانه نوآوری تبدیل شدن به یک نهاد رشددهنده در زیست بوم کار آفرینی و استارت آپی ایران است.

خانه با تشکیل شبکه سرمایه گذاری در تلاش است تا به عنوان یک تسهیل گر (کاتالیزور) برای خلق تفکر کار آفرینی، عمل کند. این خانه خدمات خود را به صورت تمام وقت ارائه می دهد. خانه نوآوری همچنین با شریک شدن در سهام استارت آپ ها، خدمات خود را به صورت رایگان به آن ها عرضه می کند.

برگزاری رویداد نیمروزه و سخنرانی انگیزشی، برگزاری مستمر کارگاه آموزشی و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه آغازین استارت آپ ها از جمله دیگر برنامه های پیوسته این مجموعه محسوب می شود.

خانه نوآوری همچنین سعی دارد تا با معرفی استارت آپ های که قادر باشند در مرحله خروج از خانه، سرمایه لازم را برای طرح خود فراهم سازند، شرکت های با بنیه مالی قوی تر به زیست بوم فناورانه ایران اضافه کند.

این خانه ظرفیت های خدماتی خود را با جلب همکاری گروهی از مربیان شاخص حوزه های استراتژی، دیجیتال مارکتینگ، برند و طراحی توسعه داده است.

چشم انداز

خانه نوآوری همانگونه که به شرکت های استارت آپ مستقر در این نهاد، توصیه می کند که یک چشم انداز کاری تعیین داشته باشند، برای خود نیز چشم اندازی با اهداف دقیق ترسیم کرده است.

شناخته شدن به عنوان رهبر توسعه استارت آپ های فعال در حوزه محتوا و بلاکچین تا انتهای سال 1399 و توسعه امکانات و فضای که در اختیار استارت آپ ها قرار می گیرد به مقدار بیش از 1000 متر، بخشی از این چشم اندازاست. همچنین حمایت موثر از 100 تیم استارت آپی و ارائه 20 هزار ساعت مشاوره و منتورشیپ به تیم های مستقر، بخشی از برنامه های کاری پیش روی این مجموعه را تشکیل می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صاحبان ایده زیر سقف خانه نوآوریگردهم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صاحبان ایده زیر سقف خانه نوآوریگردهم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید