عمده شهربازی های سرپوشیده کرمانشاه غیراستاندارد هستند

به گزارش وبلاگ گوگل، رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان کرمانشاه گفت : عمده شهربازی های سرپوشیده کرمانشاه و پارک های دارای تجهیزات بازی، غیراستاندارد هستند.

عمده شهربازی های سرپوشیده کرمانشاه غیراستاندارد هستند

یاسر مرادی رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان کرمانشاه گفت : در این مدت بیش از 7800 مورد بازرسی از کالا های مشمول استاندارد که در بازار و صنوف عرضه می گردد، اجرا شده است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها، 500 قلم کالای غیراستاندارد شناسایی شد که یا فاقد علامت استاندارد و یا دارای علامت استاندارد جعلی بودند.

به گفته رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد استان کرمانشاه، حدود 330 مورد آزمایش بر روی نمونه ها اجرا شده که 75 درصد آن ها با مقررات استاندارد انطباق داشتند.

مرادی با بیان اینکه در این مدت 66 پروانه استاندارد برای محصولات تولیدی تازه در استان صادر شده، ادامه داد: 52 پروانه نیز به علت نبود رعایت الزامات استاندارد تعلیق و 54 مورد نیز باطل شده است.

وی از مردم خواست برای حفظ سلامت خود همیشه به علامت استاندارد درج شده روی کالا ها توجه کنند و کد 10 رقمی درج شده زیر آن را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال کنند.

موضوع دیگری که مرادی به آن اشاره نمود شرایط استاندارد پارک ها و مراکز بازی کرمانشاه بود که همیشه مورد نظارت واقع شده است و گفت: در حال حاضر مراکز سرپوشیده بازی که در کرمانشاه فعال هستند هیچکدام بجز مرکز بازی مجتمع تجاری پلازا استاندارد نیستند.

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد کرمانشاه، به این مراکز هشدار داد پیش از آنکه اقدام حقوقی علیه آن ها صورت بگیرد نسبت به استانداردسازی تجهیزات خود قدام کنند.

به گفته وی، تمامی پارک های شهرداری که تجهیزات بازی در آن واقع شده است نیز غیراستاندارد است و این موضوع باید به عنوان یک مطالبه عمومی شهروندان مورد آنالیز قرار گیرد.

مرادی با بیان اینکه استاندارد برای تجهیزات بازی موجود در پارک ها شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره برداری است، یادآور شد: تجهیزات بازی پارک های کرمانشاه در دو مرحله نصب و بهره برداری غیراستاندارد است.

وی از نظارت جدی بر استاندارد آسانسور های ساختمان های کرمانشاه اطلاع داد.

وبلاگ گوگل کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عمده شهربازی های سرپوشیده کرمانشاه غیراستاندارد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمده شهربازی های سرپوشیده کرمانشاه غیراستاندارد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید