عکس های جاسوسی از پورشه های 2023 و 2024

به گزارش وبلاگ گوگل، . یک کاین و کاین کوپه استاندارد در اینجا با پوشش استتار به نمای جلو و چراغ های جلو دیده می شوند. همانطور که با دریچه های بزرگ گوشه ای به راحتی دیده می گردد، پورشه همه چیز را مربع تر می نماید.

عکس های جاسوسی از پورشه های 2023 و 2024

پورشه برای آینده برنامه های ویژه ای دارد و عکس های جاسوسی از 3 مدل کاین، کاین کوپه و پانامرا در یک پارکینگ تاحدودی این برنامه ها را آشکار کرد.

به گزارش وب سایت موتور1، این 3 نمونه اولیه همگی از استتار نوار مشکی پورشه استفاده می نمایند، اما عکس های گرفته شده از آن ها به طور قابل توجهی یاری می نماید تا معین گردد، زیر آن ها چه خبر است.

پانامرا

توجه ما ابتدا به پانامرا معطوف می گردد، زیرا مشاهده های نمونه اولیه نشان می دهند که می توانیم به جای یک فیس لیفت، در پی یک نسل کاملا نو باشیم. ما در این مدل تغییرات مشابهی را در فاسیا ها مشاهده می کنیم و به چراغ های جلوی کوچک تر پانامرا الهام گرفته از تایکان نگاه دقیقی می کنیم.

استتار گسترده روی گلگیر ها و ستون عقب نشان می دهد که این پانامرا، قطعا نسل بعدی است. مدل فعلی از سال 2016 وجود داشته، بنابراین مطمئناً ما با نسل آینده پانامرا روبرو خواهیم شد.

در خصوص نمونه های اولیه کاین، منابع ما معتقد نیستند که آن ها مدل های نسل بعدی هستند. یک کاین و کاین کوپه استاندارد در اینجا با پوشش استتار به نمای جلو و چراغ های جلو دیده می شوند. همانطور که با دریچه های بزرگ گوشه ای به راحتی دیده می گردد، پورشه همه چیز را مربع تر می نماید.

چراغ های جلو نیز کمی کوچک تر و لبه دارتر خواهند بود و تغییر جزئی در چراغ های عقب در نظر گرفته شده است. به عنوان یک امتیاز اضافی، به نظر می رسد که این خودروی ویژه تست کاین کوپه Hot Turbo GT باشد که به این معنی است این خودرو، 631 اسب بخار یا احتمالا بیشتر قدرت می تواند فراوری کند.

کاین کوپه

کاین کوپه

کاین

منبع: همشهری آنلاین

منبع: فرادید

به "عکس های جاسوسی از پورشه های 2023 و 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های جاسوسی از پورشه های 2023 و 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید