خودرو

برترین لوازم جانبی گلکسی A25 سامسونگ در خبرنگاران

گلکسی A25 به عنوان جانشین گوشی محبوب گلکسی A24 سامسونگ توانسته با بهره بردن از مشخصات فنی بسیار خوب و قیمت مناسب، توجه کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند و به یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند این برند در بازار ایران تبدیل گردد. اگر از کاربران این گوشی...

19 بهمن 1402

نقد و آنالیز پیکاپ KMC T8؛ رقیب جدی برای تویوتا هایلوکس

خودروی KMC T8، یک پیکاپ نسبتا نو از کمپانی جک است که به وسیله کرمان موتور در ایران مونتاژ می گردد. در این گزارش به آنالیز این پیکاپ زیبا می پردازیم.

14 فروردین 1402

طبیعت گردی مسئولانه با کتاب تهران؛ شکوه قله ها

به گزارش خبرنگاران، کتاب تهران؛ شکوه قُلّه ها مشتمل بر مسیرهای اصلی کوه پیمایی در شمالِ تهران و شمیران؛ محور طبیعت گردی شمال غرب تهران (بخش کن، محور طبیعت گردی جاده امام زاده داوود (ع) و مسیرهای رایج کوه پیمایی آن) و مسیرهای طبیعت گردی شمیرانات (رودبار...

20 اسفند 1401

عکس ، فضا از نگاه جیمزوب در یک سال

گجت نیوز نوشت: اگرچه یک سال بیشتر از شروع کار تلسکوپ فضایی جیمز وب نمی گذرد، اما JWST تا به امروز توانسته تصاویر فوق العاده ای را از کیهان به ثبت برساند. در ادامه به معرفی 10 مورد از مهمترین دستاوردهای تلسکوپ فضایی جیمز وب در اولین سال کاری خود خواهیم پرداخت.

6 اسفند 1401

سرما و یخبندان 5 روزه در کشور

خبرنگاران: سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد در بیشتر منطقه ها کشور تا چهارشنبه نسبت به تداوم آلودگی هوا در 9 استان هشدار صادر کرد.

2 بهمن 1401

برترین اپراتورهای خدمات مسافرتی و سفری راحت و آسوده

شرکت ها ارائه دهنده خدماتی نظیر تورهای خصوصی تا برنامه های گروهی کوچک هستند که سفری بدون حد و مرز را به شما ارائه می دهند. از هرکس که از اپراتورهای تور استفاده کرده، بپرسید قطعا خواهد گفت که برترین راه برای سفر داشتن یک اپراتور خوب و مورد اعتماد است. اپراتورها...

1 بهمن 1401

سراب با منفی 23 درجه، سردترین شهرِ کشور

بارش برف طی 2 روز گذشته در این استان موجب بسته شدن راه ارتباطی 10 روستای واقع در منطقه ها کوهستانی شهرستان های هشترود، بستان آباد، چاراویماق، سراب، مراغه و اهر و تعطیلی یا غیر حضوری شدن مدارس در بعضی شهرهای استان شده بود.

24 دی 1401

افزایش 3 تا 35 میلیونی قیمت خودرو در 10 روز گذشته ، جدول جدیدترین قیمت ها در بازار خودرو

روند قیمت ها در بازار خودرو و مقایسه آن با ابتدای آذر ماه، نشان می دهد که بازار همچنان با افزایش قیمت قابل توجهی طی این مدت روبه رو بوده و افزایش سه تا 35 میلیون تومانی را تجربه نموده است.

10 آذر 1401

وحیدی: دولت برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی از ظرفیت داخلی استفاده می نماید

وزیر کشور گفت: خواست دولت و مجلس این است که از ظرفیت داخل برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده گردد.

10 مهر 1401

افتتاح 3پروڗه گردشگری در زرند

افتتاح 3 پروژه گردشگری، کلنگ زنی 2 مجموعه گردشگری و بافت لوگوی جام جهانی فوتبال در سیریز بخشی از 25 برنامه هفته گردشگری در زرند است.

5 مهر 1401

دانستنی هایی درباره شستشوی روتختی

مراقبت مناسب از منسوجات خواب مانند روتختی ، ملحفه ها و… به عوامل مختلفی بستگی دارد . طیف پارچه ها و رنگ های آنها به قدری متنوع است که به سادگی هیچ روش واحدی برای مراقبت از آنها وجود ندارد. نحوه شستشوی روتختی و اینکه به صورت دستی شسته گردد یا در ماشین های...

1 مهر 1401

تاخیر در پرواز هواپیما ها با حوادث عجیب و غریب !

تاخیر در پرواز هواپیماها همیشه اتفاق می افته اما دلیل این تاخیرها همیشه نقص فنی هواپیما یا بد و نامساعد بودن شرایط آب و هوایی نیست. بعضی وقت ها اتفاقات خیلی عجیب و شاید خنده دار یا شوکه کننده ای باعث تاخیر و یا بعضی وقت ها فرود اضطراری هواپیما میشن. اتفاقاتی...

20 شهریور 1401

با سنگ مردم را زدم تا از سیل نجاتشان دهم!

در میان هجوم نابهنگام سیلاب در تفرجگاه سلطان شهباز، اتفاق های ناب و دیدنی هم رخ داد که با یادآوری آن تلخی حادثه کمرنگ می گردد؛ مثل دو موتورسوار که با اطلاع رسانی به موقع خود، جان افراد بسیاری را در بحبوبه سیل نجات دادند.

9 مرداد 1401

کسب درآمد و رفاه از راهی ارزان

تسهیلات آریزو 6 توربو اکسلنت با بیش از 308 هزار بازدید، استخدام پیک موتوری با 278 هزار بازدید و آگهی فروش فرش با 232 هزار بازدید پربازدیدترین آگهی هایی هستند که در گزارش عملکرد سایت دیوار در سال 1400 به ثبت رسیده اند.

9 مرداد 1401

تا دو ماه دیگر تولید سمند و پژو 405 متوقف می شود

سال گذشته در پی بازدید سرزده رئیس جمهور از پارکینگ های خودروهای دارای کسری قطعه و خطوط تولید و با دستور وی گروه صنعتی ایران خودرو متعهد به کاهش تعداد خودروهای ناقص به اندازه متعارف حداکثر تولید تجمیعی دو هفته خود شد.

7 مرداد 1401

عکس های جاسوسی از پورشه های 2023 و 2024

. یک کاین و کاین کوپه استاندارد در اینجا با پوشش استتار به نمای جلو و چراغ های جلو دیده می شوند. همانطور که با دریچه های بزرگ گوشه ای به راحتی دیده می گردد، پورشه همه چیز را مربع تر می نماید.

5 مرداد 1401

آیا مچ بند هوشمند می تواند به تناسب اندام و کاهش وزن کمک کند؟

استفاده از ساعت های هوشمند یا دستبند و مچ بندهای هوشمند ورزشی در چند سال گذشته بسیار افزایش یافته و امروزه مردم بسکمک از این وسیله ها برای بهبود تناسب اندام خود و کاهش وزن کمک می گیرند.

16 تیر 1401

شکستن سقف شیشه ای 206 و 207 در زمان پنچرگیری

میان تمامی آپشن های رفاهی که تا به امروز در خودروهای روز دنیا به کار گرفته شده است، سقف پانوراما (پانورامیک/Panoramic) یکی از معدود آپشن هایی است که در بازار ایران یافت می گردد. یکی از آپشن های رفاهی خودرو که ایرانیان معمولاً از آن بسیار لذت می برند، سانروف...

6 تیر 1401

تدارک مسابقات و جشنواره رقابت ورزشی ویژه نوروز در منطقه 19

خبرگزاری خبرنگاران-شهرداری منطقه 19 به مناسبت ایام عید مسابقات متنوعی را در انواع رشته های ورزشی ویژه بانوان تدارک دیده است.

11 خرداد 1401

دوچرخه سواری قهرمانی آسیا، عناوین پنجمی برای 2 بانوی رکابزن ایران

دو بانوی رکابزن کشورمان به عناوین پنجم تایم تریل انفرادی در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا رسیدند.

8 خرداد 1401
تعداد: (65)