هواوی میت 40 پرو مقام اول بنچمارک هوش مصنوعی را کسب کرد

به گزارش وبلاگ گوگل، هواوی دو روز قبل از گوشی میت 40 پرو رونمایی کرد و در کنار آن شاهد معرفی گوشی های میت 40، میت 40 پرو پلاس و میت 40 پورشه دیزاین هم بودیم. در این میان، هواوی میت 40 پرو برای سایت های مختلفی ارسال شده تا مورد نقد و آنالیز قرار بگیرد و حالا نتایج بنچمارک هوش مصنوعی این گوشی منتشر شده است.

هواوی میت 40 پرو مقام اول بنچمارک هوش مصنوعی را کسب کرد

این نتایج مربوط به اپلیکیشن AI Benchmark است که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. برای آنالیز توان هوش مصنوعی گوشی، این اپلیکیشن 46 تست مربوط به هوش مصنوعی و بینایی کامپیوتر را انجام می دهد و بیش از 100 جنبه مختلف عملکرد گوشی مذکور در حوزه هوش مصنوعی آنالیز می شود.

بعد از اینکه خبر صدرنشینی دوربین های اصلی و دوربین سلفی هواوی میت 40 پرو در جدول DxOMark منتشر شد، حالا معین شده این گوشی از نظر هوش مصنوعی هم حرف زیادی برای گفتن دارد که این موضوع به توان زیاد تراشه 5 نانومتری کایرین 9000 برمی شود.

در رده بندی مربوط به این بنچمارک، هواوی میت 40 پرو با اخذ امتیاز 216.2 در رتبه اول قرار گرفته است و در رتبه دوم شیائومی ردمی K30 اولترا دیده می شود که از تراشه Dimensity 1000 plus مدیاتک بهره می برد ولی امتیاز آن فقط 135.3 است. گوشی ویوو iQOO Z1 هم با داشتن تراشه Dimensity 1000 plus مدیاتک توانسته امتیاز 133 را از آن خود کند و در رتبه سوم قرار گرفته است. روی هم رفته می توان گفت هواوی میت 40 پرو از لحاظ هوش مصنوعی حدود 60 درصد عملکرد بهتری نسبت به رتبه دوم دارد.

لازم به ذکر است 9 رتبه نخست این جدول مربوط به گوشی های مبتنی بر تراشه های کایرین و Dimensity هستند و به عنوان مثال ریلمی X50 پرو که از تراشه اسنپ دراگون 865 بهره می برد پیروز شده امتیاز 74.2 را دریافت کند و در رتبه دهم قرار بگیرد.

  • مقایسه هواوی میت 40 پرو با پرچم داران قدرتمند بازار

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی میت 40 پرو مقام اول بنچمارک هوش مصنوعی را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی میت 40 پرو مقام اول بنچمارک هوش مصنوعی را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید