ارزش اسمی معاملات الکترونیکی در سال 99 به 1097 میلیارد تومان رسیده و رشد 160 درصدی داشته است

به گزارش وبلاگ گوگل، خبرنگاران- علی رهبری در نشست خبری گزارش عملکرد تجارت الکترونیکی ایران در سال 99 گفت: ارزش معاملات الکترونیکی در سال 99 نسبت به سال قبل آن 160 درصد رشد داشته است که شاید بخشی از این رشد مربوط به تورم سالیانه باشد، اما این میزان رشد بسیار حائز اهمیت است و حکایت از کوشش حاکمیت، کسب و کارها و کاربران فضای مجازی دارد.

ارزش اسمی معاملات الکترونیکی در سال 99 به 1097 میلیارد تومان رسیده و رشد 160 درصدی داشته است

به گزارش وبلاگ گوگل به نقل از فارس، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بیان داشت: این مرکز از سال 1399 ارائه گزارش عملکرد سالانه خود را شروع نموده است و امروز چهارمین گزارش عملکرد مرکز توسعه تجارت الکترونیکی را ارائه می نماید.

رهبری بیان داشت: تعداد نمادهای صادره توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی سال جاری نسبت به سال قبل دو برابر شده است که این امر حاکی از رشد 100درصدی است ضمن اینکه گواهی امضاء الکترونیک نیز رشد 220 برابری داشته است.

وی با تأکید بر اینکه این میزان رشد متأثر از کرونا بوده است، گفت: بر اساس گزارش های تهیه شده در حال حاضر حتی گروه های سنی میانسال و بزرگسال نیز به گروه خریداران اینترنتی پیوسته اند و این افراد کالاهای مختلف را به شیوه اینترنتی خریداری می نمایند، به طوری که امروز مردم می توانند حتی نان را نیز به صورت اینترنتی تهیه و خریداری نمایند.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بیان داشت: ارزش اسمی معاملات الکترونیکی در سال 99 به هزار و 97 میلیارد تومان رسیده است.

رهبری اضافه نمود: ارزش اسمی معاملات تجارت الکترونیکی رشد 160 درصدی و ارزش حقیقی آن رشد 83 درصدی داشته است.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "ارزش اسمی معاملات الکترونیکی در سال 99 به 1097 میلیارد تومان رسیده و رشد 160 درصدی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش اسمی معاملات الکترونیکی در سال 99 به 1097 میلیارد تومان رسیده و رشد 160 درصدی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید