اصلاح آیین نامه تخصیص اعتبارات پیش بینی شده درقوانین بودجه سنواتی

به گزارش وبلاگ گوگل، معاون اول رئیس جمهور آیین نامه اجرایی مربوط به تخصیص اعتبارات پیش بینی شده در قوانین بودجه سنواتی برای پرداخت تسهیلات به وسیله بانک های عامل و صندوق های حمایتی را پس از اصلاح، ابلاغ کرد.

اصلاح آیین نامه تخصیص اعتبارات پیش بینی شده درقوانین بودجه سنواتی

به گزارش ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور آیین نامه اجرایی مربوط به تخصیص اعتبارات پیش بینی شده در قوانین بودجه سنواتی برای پرداخت تسهیلات به وسیله بانک های عامل و صندوق های حمایتی را پس از اصلاح، ابلاغ کرد.

هیئت وزیران در جلسه 17 شهریور 1400 به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با الحاق یک تبصره به ماده (5) آیین نامه اجرایی بند (ل) ماده (28) قانون الحاق بعضی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) موضوع آنالیز و تأیید توجیه فنی، مالی و مالی طرح ها و اعتبارسنجی متقاضی دریافت تسهیلات به وسیله بانک های عامل یا صندوق های حمایتی پرداخت کننده تسهیلات، موافقت کرد.

به موجب تبصره الحاقی یاد شده، در مواردی که اعطای تسهیلات به وسیله بانک دیگر از منابع داخلی داده شده یا می گردد، تایید فنی و مالی از سوی پرداخت کننده تسهیلات و پرداخت یارانه به وسیله بانک عامل از محل اعتبارات آیین نامه براساس گزارش پیشرفت طرح است که بانک پرداخت کننده تسهیلات ارائه می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اصلاح آیین نامه تخصیص اعتبارات پیش بینی شده درقوانین بودجه سنواتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح آیین نامه تخصیص اعتبارات پیش بینی شده درقوانین بودجه سنواتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید