امروز، آخرین مهلت ثبت اعتراض به سؤالات آزمون دستیاری

به گزارش وبلاگ گوگل، داوطلبان چهل و نهمین آزمون دستیاری تا آخر وقت امروز دوشنبه 26 اردیبهشت فرصت دارند اعتراض خود نسبت به سؤالات این آزمون را ثبت نمایند.

امروز، آخرین مهلت ثبت اعتراض به سؤالات آزمون دستیاری

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ گوگل، کلید اولیه به همراه دفترچه سؤالات آزمون دستیاری روز شنبه 24 اردیبهشت ماه منتشر شد و داوطلبان تا آخر وقت امروز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه می توانند اعتراض به سؤال و یا رفرنس مورد نظر را به صورت اینترنتی ارسال نمایند تا به آن رسیدگی گردد.

برای شرکت در این دوره از آزمون تعداد 12 هزار و 725 نفر ثبت نام نموده اند که از این تعداد 11 هزار و 847 نفر حائز شرایط بوده و مدارک شان تکمیل بوده است.

از میان 11 هزار و 847 نفر واجد شرایط، تعداد 11 هزار و 67 نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. تعداد 5 هزار و 861 نفر معادل 46 درصد از داوطلبان مرد و مابقی زن بودند.

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ نتایج اولیه آزمون دستیاری نیمه دوم خردادماه 1401 اعلام می گردد و پس از اعلام نتایج اولیه، انتخاب رشته صورت می گیرد.

سال جاری، اولویت های انتخاب رشته در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تا 100 رشته محل افزایش یافته است و داوطلبان می توانند از نظر قبولی شانس بیشتری داشته باشند.

چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی صبح روز پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه 1401 در تعداد 32 حوزه امتحانی و 30 شهر کشور برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امروز، آخرین مهلت ثبت اعتراض به سؤالات آزمون دستیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز، آخرین مهلت ثبت اعتراض به سؤالات آزمون دستیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید