برنامه استمرار آموزش مجازی در دوران پساکرونا تنها با مجوز وزارت علوم قابل اجراست خبرنگاران

به گزارش وبلاگ گوگل، دبیرکل اتحادیه دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی گفت: برای بهره گیری از آموزش های مجازی در دوران پساکرونا دانشگاه ها برنامه های مختلفی دارند که تنها با کسب مجوز از وازرت علوم قابل استفاده است.

برنامه استمرار آموزش مجازی در دوران پساکرونا تنها با مجوز وزارت علوم قابل اجراست خبرنگاران

علی آهون منش، دبیرکل اتحادیه دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ گوگل، در پاسخ به این سوال که آیا این دانشگاه در دوران پساکرونا همچنان از آموزش های مجازی بهره می گیرد یا خیر، گفت: شرایط حضور یا عدم حضور دانشجویان در دانشگاه ها در شرایط سخت کرونا به وسیله وزارت علوم و توسط ستاد مرکزی مبارزه با کرونا اعلام می گردد و تبعیت از آن الزامی است.

آهون منش بیان نمود: در آغاز همه گیر شدن بیماری کووید 19 بسیاری دانشگاه ها از آمادگی لازم برای برگزاری کلاس ها به صورت مجازی برخوردار نبودند؛ اما با توجه به وجود دانش لازم و اساتید خبره در دانشگاه ها و با استفاده از زیربنا های موجود و بنا بر اقرار دولت دانشگاه ها به سرعت آماده شدند.

دبیرکل اتحادیه دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی گفت: با پذیرش و جا افتادن آموزش های مجازی تعیین شد اگر این نوع آموزش ها به خوبی انجام پذیرد، می تواند منافع فراوانی داشته باشد؛ بنابراین برای دوران پسا کرونا، برای بسیاری از دروس می توان برنامه ریزی و استفاده کرد.

وی تاکید نمود: دانشگاه های مختلف برای دوران پساکرونا برنامه دارند که تنها باید با کسب مجوز لازم از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آن ها استفاده نمایند و اجرای فعالیت هایی خارج از برنامه اصلی وزارت علوم ممکن نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برنامه استمرار آموزش مجازی در دوران پساکرونا تنها با مجوز وزارت علوم قابل اجراست خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه استمرار آموزش مجازی در دوران پساکرونا تنها با مجوز وزارت علوم قابل اجراست خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید