اولین تبلت وان پلاس با اندروید 12L به زودی معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ گوگل، بر اساس گزارش های منتشر شده، وان پلاس از جمله شرکت هایی است که می خواهد وارد بازار تبلت ها گردد و گویا اولین تبلت این شرکت با نام وان پلاس پد به دست کاربران می رسد. با این حال طی ماه های گذشته جزئیات این تبلت فاش نشده بود. اما حالا سایت 91Mobiles گزارش داده که این تبلت همراه با اندروید 12L معرفی خواهد شد. همان طور که احتمالا می دانید، این نسخه اندروید به طور ویژه برای تبلت ها و گوشی های تاشو طراحی شده است.

اولین تبلت وان پلاس با اندروید 12L به زودی معرفی می گردد

متأسفانه درباره تاریخ دقیق معرفی این محصول با قاطعیت نمی توانیم صحبت کنیم اما حدود دو ماه قبل اعلام شد که اولین تبلت وان پلاس در سه ماهه نخست 2022 راهی بازار هند می گردد و این یعنی ممکن است تا چند هفته دیگر شاهد رونمایی از آن باشیم. از سوی دیگر، این شرکت در حال آماده سازی گوشی وان پلاس نورد CE 2 است که قرار است به زودی معرفی گردد. این گوشی مانند نسل قبلی خود از جک هدفون بهره می برد که این مشخصه همچنان برای کاربران زیادی اهمیت دارد.

از دیگر ویژگی های فاش شده از آن می توانیم به بهره گیری از نمایشگر 6.59 اینچی LCD با رزولوشن FHD+ اشاره کنیم. اسنپدراگون 695 به عنوان قلب تپنده آن انجام وظیفه می نماید و کاربران می توانند از حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرند. ضمناًً نباید باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی را از قلم بیندازیم که از سرعت شارژ 33 وات پشتیبانی می نماید. در پنل پشتی این گوشی دوربین سه گانه واقع شده است که از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور سیاه وسفید 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. بعلاوه در پنل جلویی هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی انجام وظیفه می نماید.

لازم به ذکر است هنوز نسخه نهایی اندروید 12L معرفی نشده و فعلا در فاز بتا واقع شده است. به نظر می رسد بعد از معرفی رسمی این نسخه، اولین تبلت وان پلاس از راه می رسد. در حال حاضر اپل بیشترین سهم بازار تبلت ها را در اختیار دارد و سامسونگ با وجود اینکه مهم ترین سازنده تبلت های اندرویدی محسوب می گردد، اما با فاصله زیادی رتبه دوم را از آن خود نموده است. حالا به نظر می رسد وان پلاس هم می خواهد در این بازار عرض اندام کند که باید ببینیم آیا می تواند به موفقیت برسد یا نه.

منبع: 91Mobiles

منبع: دیجیکالا مگ

به "اولین تبلت وان پلاس با اندروید 12L به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تبلت وان پلاس با اندروید 12L به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید