تابش نایب رییس کنفرانس مجالس آسیا - اقیانوسیه پیرامون محیط زیست شد

به گزارش وبلاگ گوگل، محمدرضا تابش نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان نایب رییس کنفرانس نمایندگان مجالس آسیا-اقیانوسیه پیرامون محیط زیست و توسعه (APPCED) انتخاب شد.

تابش نایب رییس کنفرانس مجالس آسیا - اقیانوسیه پیرامون محیط زیست شد

به گزارش وبلاگ گوگل، هیأت ایرانی با شرکت در جلسه و مذاکرات مطروحه که با حضور شرکت کنندگان از کشورهای عضو و نمایندگان نهادهای بین المللی برگزار گردید؛ ضمن استماع سخنرانی ها در راستای کاهش عوارض انسانی، طبیعی و آلودگی های زیست محیط ناشی از دخالت انسان ها در طبیعت پیشنهادهای مطرح کردند که مورد توجه و تائید حاضرین نهاده شد.

در جلسه کمیته اجرایی APPCED با پیشنهاد هیات جمهوری اسلامی ایران کشور کره جنوبی به عنوان رییس بیستمین دوره APPCED انتخاب شد.

ایران به عنوان نایب رییس APPCED انتخاب شد

در ادامه حاضرین با توجه به سابقه و توانمندی محمدرضا تابش نماینده مجلس ایران وی را به عنوان نایب رییس اول APPCED، نماینده کشور مغولستان را به عنوان نایب رییس دوم و نماینده کشور لائوس را بعنوان دبیر کل کمیته اجرایی APPCED برگزیدند.

همچنین در این جلسه با پیشنهاد مغولستان و ایران مقرر شد میزبانی بیستمین مجمع عمومی APPCED در سال 2021 در شهر اولان باتار مغولستان و میزبانی بیست و یکمین مجمع عمومی APPCED در سال 2023 در تهران برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تابش نایب رییس کنفرانس مجالس آسیا - اقیانوسیه پیرامون محیط زیست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابش نایب رییس کنفرانس مجالس آسیا - اقیانوسیه پیرامون محیط زیست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید