همایشها و نمایشگاه ها

طبیعت گردی مسئولانه با کتاب تهران؛ شکوه قله ها

به گزارش خبرنگاران، کتاب تهران؛ شکوه قُلّه ها مشتمل بر مسیرهای اصلی کوه پیمایی در شمالِ تهران و شمیران؛ محور طبیعت گردی شمال غرب تهران (بخش کن، محور طبیعت گردی جاده امام زاده داوود (ع) و مسیرهای رایج کوه پیمایی آن) و مسیرهای طبیعت گردی شمیرانات (رودبار...

20 اسفند 1401

تصاویری جالب از گوشی موتورولا با صفحه نمایش رول شونده

موتورولا در سال 2020 با Razr، گوشی تاشوی خود توجه ها را جلب کرد و حالا با یک موبایل رول شونده مفهومی، نمایشگاه MWC بارسلونا را تحت تاثیر گذاشته است.

10 اسفند 1401

تصمیم عجیب آموزش و پرورش مشهد ، کاشت یک میلیارد درخت به وسیله دانش آموزان!

با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و آموزش و پرورش خراسان رضوی، دانش آموزان خراسانی به طرح کاشت یک میلیارد درخت پیوستند.

21 بهمن 1401

بازار سنت لورانس یکی از بازارهای معروف تورنتو است

جاذبه ها/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، بازار سنت لورانس یکی از بازارهای معروف تورنتو است.

8 آذر 1401

کانون پرورش فکری برای هفته کودک چه می نماید؟

مدیر عامل کانون پرورش فکری بچه ها گفت: به مناسبت هفته ملی و جهانی کودک برای همه سطوح سنی ویژه برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

14 مهر 1401

افتتاح 3پروڗه گردشگری در زرند

افتتاح 3 پروژه گردشگری، کلنگ زنی 2 مجموعه گردشگری و بافت لوگوی جام جهانی فوتبال در سیریز بخشی از 25 برنامه هفته گردشگری در زرند است.

5 مهر 1401

رونمایی از دستگاه تصفیه کننده هوای رومیزی ال جی در نمایشگاه IFA 2022

ورود به عصر تازه سلیقه های شخصی؛ دستگاه تصفیه هوای زیبا و تازه Aero Furniture دارای فناوری های پیشرفته تصفیه هوا، طراحی بدنه قابل تغییر و ویژگی های راحت و کاربرپسند است.

3 شهریور 1401

مقام آمریکایی: توافق نزدیک است اما برخی موضوعات باید حل گردد

یک مقام آمریکایی گفت: توافق نزدیکتر از آن چیزی است که دو هفته قبل بود اما نتیجه همچنان نامشخص است چرا که بعضی اختلافات و بعضی موضوعات مهم هنوز باید حل شوند.

1 شهریور 1401

همکاری ایران و انگلیس در زمینه های فرهنگی و گردشگری توسعه می یابد

ایران و انگلیس در زمینه های فرهنگی و گردشگری همکاری داشته و مایل است که این روابط و همکاری ها را ارتقا دهد.

23 تیر 1401

تور مقرون به صرفه ایتالیا: تور مقرون به صرفه ایتالیا: کوه اتنا در ایتالیا ، خرابی هایی که به بار آورد

کوه اتنا(Mount Etna)کوه اتنا یکی از کوه های آتشفشانی فعال در سواحل شرقی سیسیل، واقع در کشور ایتالیا است. اتنا، در بالاترین ارتفاع (یعنی 10900فوت معادل 3320متر) قرار گرفته است. کوه اتنا مانند سایر کوه های آتشفشان فعال، از نظر ارتفاع فرق دارد.

29 اردیبهشت 1401

بهادری جهرمی: وزارت کار آینده روشنی رقم خواهد زد

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: وزیر کار، مدیران جوان و کارکنان پرتلاش وزارت مردم ⁩ نشان دادند می توانند آینده روشنی رقم بزنند.

28 اردیبهشت 1401

حمایت همه جانبه وزارت بهداشت از شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناورانه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه که همزمان با ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در سالن...

3 اردیبهشت 1401

پشت پرده طراحی ترن های هوایی چه می گذرد؟

ترن های هوایی به عنوان یکی از اصلی ترین جاذبه های شهربازی ها و پارک های موضوعی، هواداران زیادی دارند، اما تا به حال فکر نموده اید که این ترن ها چطور طراحی و ساخته می شوند؟

10 اسفند 1400

کلاهخود 2000 ساله در موزه ملی به نمایش گذاشته می شود

کلاه خود دو هزار ساله از جمله آثار کمتر دیده شده تاریخی و به جای مانده از امپراتوری های ایران باستان است که در موزه ملی به نمایش گذاشته می شود.

3 اسفند 1400

گشت و گذار در آتلیه نقاش قصه های شاهنامه

دوم آذرماه زادروز علی اکبر صادقی از نقاشان ایرانی است که اهالی هنر او را با آثار شاهنامه ای می شناسند.

9 بهمن 1400

راهنمای سفر به بریستول (Bristol)، انگلستان

بریستول، شهری است در انگلستان که مجموعه بی نظیری از رستوران های مجلل، تاریخی شگفت انگیز، فعالیت های تفریحی متعدد و هنر و فرهنگ را در اختیار گردشگران می گذارد. بدون شک، از فضای هنری و پر انرژی این شهر لذت خواهید برد. برای آشنایی بیشتر با دیدنی ها و جاذبه...

5 بهمن 1400

اعزام نخستین گروه راهنمایان گردشگری به اکسپو 2020 دبی

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اعزام نخستین گروه راهنمایان گردشگری به اکسپو 2020 دبی برای حضور در پاویون جمهوری اسلامی ایران و اجرای هدفمند بازدید از غرفه و معرفی جاذبه های گردشگری کشور خبر داد.

18 دی 1400

صحبتم درباره وزیر ورزش محترمانه بود، حرف غیرمنطقی نزدم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مسابقه برای دو تیم بسیار نزدیک بود. یک گل هم زدیم که سالم بود اما داور آن را نگرفت. به هر حال به...

16 دی 1400

سرانجام کار نمایشگاه بین المللی کتاب باکو پس از 5 روز

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب باکو که از ششم اکتبر 2021، چهاردهم مهرماه 1400 آغاز به کار نموده بود پس از 5 روز کاری، یکشنبه دهم اکتبر 2021 ،هجدهم مهرماه 1400همراه با پیامی از طرف آنار...

10 آبان 1400

رایزن های فرهنگی نباید به چند نمایشگاه در خارج از کشور بسنده نمایند

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی بیان کرد: رایزن های فرهنگی به چند نمایشگاه و اجرا های هنری در خارج از کشور بسنده نکنند.

13 مهر 1400
تعداد: (37)