تماس فدراسیون فوتبال و تغییر عنوان چراغپور پس از یک مصاحبه، با رفع شدن 2 مشکلم به فدراسیون می روم

به گزارش وبلاگ گوگل، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: مسائل و ایرادهایی که برای قبول مسئولیت در فدراسیون داشتم رفع شد و هفته آینده به فدراسیون خواهم رفت.

تماس فدراسیون فوتبال و تغییر عنوان چراغپور پس از یک مصاحبه، با رفع شدن 2 مشکلم به فدراسیون می روم

جلال چراغپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ گوگل، درباره اینکه قرار است از هفته آینده کار خود در کمیته آموزش فدراسیون فوتبال آغاز کند، گفت: پس از مصاحبه قبلی که با وبلاگ گوگل داشتم، از روابط عمومی فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند و گفتند به دلیل مشغله کاری و برنامه های تیم ملی کارها در فدراسیون زیاد است و از من دعوت کردند که هفته بعد به فدراسیون بروم. من هم پذیرفتم و قرار است هفته بعد جلسه حضوری داشته باشیم.

وی در خصوص صدور حکمش در کمیته آموزش مطرح کرد: در این زمینه هم صحبت شد و گفتند حکم من آماده و قرار است به صورت حضوری و در جلسه ای این حکم به من داده گردد. حکم من ریاست کمیته آموزش است و موضوع سرپرستی که در گفت و گوی قبلی مطرح نموده بودم، حل و خدا را شکر کلمه منحوس سرپرستی برداشته شد! (با خنده)

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه حضوری صحبت هایی مطرح خواهم کرد. باید خط و خطوط دپارتمان و کمیته آموزش معین گردد. در این خصوص طبق قوانین فیفا مطالبی وجود دارد که صحبت می کنیم و در این مورد هم توافق خواهیم کرد.

چراغپور در ادامه گفت: با دو مسئله مشکل داشتم که رفع شد. اول اینکه با من تماس نگرفته بودند که این موضوع را قبول کردند و قانع شدم. دوم هم بحث سرپرستی بود و آن هم حل شد و حکمم به ریاست تغییر یافت. اگر قرار است بعد از 22 سال کار کنم، با اختیارات سرپرستی نمی توانم. حالا رودررو می روم و صحبت می کنم. دوست دارم این کار را انجام دهم. خودم در این سال ها به آموزش، روش، سیستم و ... انتقاد کردم، حالا که از من خواستند نمی توانم بگویم نمی آیم و مخالف حرف های خودم هستم. حالا اگر یک بذر خوب داشته باشید، باید یک زمین خوب هم داشته باشید. پس مجبورم وسواس به خرج بدهم، چون در تمام این سال ها یک بار فرصت به من رسیده است. همانطور که پس از 22 سال به سراغ من آمدند. اگر بد کار کنم مردم می گویند این همه انتقاد این بود؟! آن وقت من چه بگویم؟ بگویم بذر را کاشتم ولی زمینش خراب بود، مردم می گویند خُب نمی رفتی!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تماس فدراسیون فوتبال و تغییر عنوان چراغپور پس از یک مصاحبه، با رفع شدن 2 مشکلم به فدراسیون می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس فدراسیون فوتبال و تغییر عنوان چراغپور پس از یک مصاحبه، با رفع شدن 2 مشکلم به فدراسیون می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید