خبرنگاران تور گردشگری ناقض بهداشت از تالش بازگردانده شد

به گزارش وبلاگ گوگل، آستارا - خبرنگاران - مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش از بازگردانده شدن یک تور گردشگری به استان مبدا، به دلیل نقض محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران تور گردشگری ناقض بهداشت از تالش بازگردانده شد

بختیار حیدرنیا روز چهارشنبه در مورد تور گردشگری غیرمجاز به خبرنگار وبلاگ گوگل اظهار کرد: امروز یک تور گردشگری 19 نفره از استان خوزستان به منطقه گردشگری گیسوم تالش عزیمت نموده بود که بلافاصله تیمی از شبکه بهداشت و درمان و غربالگران کرونا در محل حضور یافته و به تب سنجی و تست گردشگران اقدام کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه جواب نمونه ها منفی اعلام شد اما به علت تخطی این گروه گردشگران از دستورالعمل های بهداشتی و همچنین خروج از مبدا خوزستان با شرایط کرونایی قرمز و ورود به گیلان با شرایط زرد، با هماهنگی نیروی انتظامی به استان مبدا راهنمایی شدند.

وی با ابراز تاسف از رعایت نشدن دستورالعمل های بهداشتی در معابر، بازار، دورهمی ها و دید و بازدید نوروزی در تالش، گفت: با این شرایط باید منتظر پیک جدید کرونا در این شهرستان باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش، شرایط کرونایی شهرستان را شنماینده اعلام و به شهروندان توصیه کرد موازین بهداشتی و ماسک زدن را بخصوص در مکان های سربسته رعایت نمایند.

وی گفت: بسیاری از سازمان ها و ارگان ها فقط شبکه بهداشت و درمان را مسئول اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا می دانند در حالی که همه باید احساس وظیفه نموده و با شبکه بهداشت همکاری نمایند.

شیوع بیماری کرونا در دنیا خسارات اقتصادی و جانی بر جا گذاشته و رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین راه حل پیشگیری از آن است و شهرستان تالش در شرایط زرد کرونایی واقع شده است.

شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تور گردشگری ناقض بهداشت از تالش بازگردانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تور گردشگری ناقض بهداشت از تالش بازگردانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید