خلیلی: شفافیت اقتصادی مهم ترین خواسته طرفداران از مدیرعامل جدید است

به گزارش وبلاگ گوگل، بازیکن سابق پرسپولیس می گوید این باشگاه احتیاج به آرامش و دوری از حواشی دارد.

خلیلی: شفافیت اقتصادی مهم ترین خواسته طرفداران از مدیرعامل جدید است

محسن خلیلی در گفت وگو با وبلاگ گوگل، درباره انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا حضور آقای سمیعی را تبریک می گویم. خوشحالم بعد از مدت ها بلاتکلیفی پرسپولیس صاحب یک مدیرعامل شد. همواره می گفتم که پرسپولیس احتیاج به مدیرعامل دارد نه این که فردی به عنوان سرپرست باشگاه را اداره کند. امیدوارم آقای سمیعی در کار خودش پیروز باشد.

وی اضافه نمود: با توجه به پستی که پیش از این آقای سمیعی داشته اند، فکر می کنم اشراف کامل بر امور فوتبال را دارد و می تواند مسائل پرسپولیس را حل نماید. امیدوارم زمان کافی به این مدیر داده گردد و طرفداران و پیشکسوتان حمایت نمایند تا او بتواند برنامه های خود را پیاده کند. مسلما تمام مدیرانی که تا به حال آمدند، کوشش داشتند بهترین عملکرد را داشته باشند اما بنا بر هر دلیلی برکنار شدند. مهم این است هر فردی می آید منافع پرسپولیس را در نظر بگیرید.

او ادامه داد: امیدوارم مدیرعامل جدید صدای طرفداران بشنود و خواسته آنها که همان شفافیت است را عملی کند. در مسائل اقتصادی احتیاج به شفافیت وجود دارد چون هنوز طرفداران از ما سوال می نمایند پاداش آسیایی چه شد و در کجا هزینه شد؟! البته پرونده های بین المللی هم باید حل گردد که امیدوارم این موضوع هم پیگیری گردد.

خلیلی درباره این که مدیرعامل جدید قصد تشکیل کمیته فنی با حضور پیشکسوتان را دارد، گفت: در تمام تیم های مدیریتی عظیم احتیاج به یک اتاق فکر وجود دارد. قبلاً اتاق های فکر تشکیل می شد اما کسی به حرف آنها گوش نمی کرد. اگر کمیته فنی قدرتمندی تشکیل گردد، می توانند نقطه نظرات خود را به مدیران اعلام نمایند. البته نباید فراموش کنید حرف اول و آخر را سرمربی تیم می زند و کمیته فنی نباید در کار سرمربی تیم دخالت کند. کمیته فنی می تواند درباره نحوه جذب بازیکنان و قرارداد آنها تصمیم گیری کند و به باشگاه یاری کند.

او همچنین درباره این که جعفر سمیعی قرار است در باشگاه پرسپولیس با فساد مبارزه کند، گفت: اگر از تیم و باشگاه به خوبی مراقبت گردد و اجازه ندهند که افراد فاسد به تیم و باشگاه نزدیک شوند، قطعا فساد در پرسپولیس نابود می گردد. کسی که هدفگذاری اینچنینی داشته باشد، قطعا به دنبال مبارزه با فساد خواهد بود.

خلیلی درباره حضور ابراهیم شکوری به عنوان معاون اجرایی باشگاه هم گفت: خوشحالم که یک مدیر جوان و تحصیل نموده کنار مدیرعامل حضور دارد. شکوری خوش اخلاق و حرفه ای است و با تجربه ای که دارد می تواند به باشگاه یاری کند.

او در انتها گفت: مهم ترین عاملی که می تواند به پرسپولیس یاری کند، کم شدن حواشی و تزریق آرامش به تیم است. پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و فقط احتیاج به آرامش دارد. ان شاءالله با همین شخصیت قهرمانی، تیم در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خلیلی: شفافیت اقتصادی مهم ترین خواسته طرفداران از مدیرعامل جدید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: شفافیت اقتصادی مهم ترین خواسته طرفداران از مدیرعامل جدید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید