مجیدی: اصلاً به دربی فکر نمی کردم و دوست داشتم ذوب آهن را ببریم، از طرفداران عذرخواهی می کنم، امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم

به گزارش وبلاگ گوگل، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال از طرفداران این تیم بابت شکست مقابل ذوب آهن عذرخواهی و ابراز امیدواری کرد این باخت را در دربی جبران نمایند.

مجیدی: اصلاً به دربی فکر نمی کردم و دوست داشتم ذوب آهن را ببریم، از طرفداران عذرخواهی می کنم، امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم

به گزارش وبلاگ گوگل، فرهاد مجیدی پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی خوبی بود. با توجه به اینکه تیم ما به خاطر حضور در آسیا خسته بود، موقعیت های زیادی داشتیم، اما متأسفانه روز بدمان بود و نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم. در مقابل و در نیمه اول مسابقه تنها موقعیت ذوب آهن تبدیل به گل شد. در کل به بازیکنانم خسته نباشید و به ذوب آهن تبریک می گویم.

وی اضافه کرد: با همه مسائل مثل مصدومیت ها و محرومیت ها، خوب بازی کردیم و تنها نقطه منفی از دست دادن موقعیت ها بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش با این شکست باز هم امیدی به قهرمانی دارد یا صرفاً دنبال صندلی خوب در انتها فصل است، گفت: با توجه به اینکه هفته بعد با پرسپولیس بازی داریم و شرایط جدول نیز طوری است که با چند بازی رده تیم ها تغییر می نماید، تمام کوشش مان را خواهیم کرد در بازی های آینده نتایج بهتری بگیریم.

مجیدی درباره ملاقات روز آدینه استقلال با پرسپولیس در دربی برگشت گفت: بازی با پرسپولیس برای هر دو تیم و طرفداران محترم مهم است. امیدوارم بازی خوبی گردد و طرفداران از دیدن دربی لذت ببرند.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می رسد استقلال بازی با ذوب آهن را فدای دربی نموده است، توضیح داد: به عنوان سرمربی تیم استقلال اصلاً به دربی فکر نمی کردم و دوست داشتم امروز ببریم. مصدومیت دو بازیکن کلیدی به اضافه محرومیت یک بازیکن باعث شد کمی شرایط مان متفاوت باشد. با این وجود، خوب بازی کردیم و مسئولیت شکست را برعهده می گیرم.

مجیدی درباره فُرم بازی شیخ دیاباته برای دربی یادآور شد: نمی دانم منظورتان از فرم دیاباته چیست! اگر منظور فرم بازی است که اجازه دهید خودمان تصمیم بگیریم از او برای بازی های بعدی در چه فرمی استفاده کنیم.

وی در واکنش به طرح سؤالی مبنی بر اینکه در نقل وانتقالات نیم فصل خواستار امین قاسمی نژاد شده بود که این اتفاق نیفتاد و در انتها فصل نیز قرارداد 10 بازیکن استقلال به انتها می رسد، گفت: چه اصراری دارید چه بازیکنانی تمدید می نمایند و چه بازیکنانی می فرایند؟ چه مسئله ای هست؟ ما بازی خیلی حساسی با پرسپولیس در پیش داریم و تمام تمرکزمان روی دربی خواهد بود. حرف نزده را همواره می توان زد. الان هم از طرفداران استقلال عذرخواهی می کنم و امیدوارم بازی بعدی جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجیدی: اصلاً به دربی فکر نمی کردم و دوست داشتم ذوب آهن را ببریم، از طرفداران عذرخواهی می کنم، امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: اصلاً به دربی فکر نمی کردم و دوست داشتم ذوب آهن را ببریم، از طرفداران عذرخواهی می کنم، امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید