کمین همشهری سپاهان برای شکار پرسپولیس

به گزارش وبلاگ گوگل، سومین شب از سومین هفته رقابت های لیگ برتر فصل جاری با برگزاری بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در استادیوم آزادی همراه خواهد بود.

کمین همشهری سپاهان برای شکار پرسپولیس

برد سپاهان اصفهان مقابل استقلال تهران شاید نیمی از خیال سرخ ها را بابت عدم نتیجه رقیب سنتی همشهری خود راحت کرد، اما نیمه دیگر آن ها نگران از دست دادن امتیاز مقابل ذوب آهن و ایجاد تفاضل امتیاز با سپاهان است.

پرسپولیس در حالی به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت که بار دیگر امید عالیشاه را به عنوان کایتتان اول تیم در اختیار ندارد. او که با مصدومیت های متوالی یکی از غایبان معمولی پرسپولیس شده است جایی در ترکیب این تیم نخواهد داشت تا یحیی گل محمدی به احتمال فراوان با توجه به دو پیروزی در بازی های قبلی با کمترین تغییر به مصاف ذوب آهن برود.

پرسپولیس که با معضل سربازی میلاد سرلک روبرو شده بود با اعلام این باشگاه می تواند هافبک شماره 10 خود را بازی دهد تا دغدغه ای به تفکرات یحیی اضافه نشود.

ذوب آهن نیز پس از شکست مقابل سپاهان در دربی اصفهان دنبال امتیاز از بازی تهران است تا ناخواسته بتواند خدمتی بزرگ به سپاهان در مسیر پیش رو در فصل جاری اش کند.

این ملاقات در حالی از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه آزادی همراه خواهد بود که باز هم خبری از حضور پرشور تماشاگران تهرانی نیست.

دیگر بازی پنجشنبه نیز با میزبانی نساجی مازندران از گل گهر سیرجان همراه خواهد بود. شاگردان مهدی رحمتی از ساعت 20 باید مقابل اندیشه های سرمربی یونانی سیرجانی ها قرار بگیرند تا بتوانند پس از دو تساوی مقابل پیکان و مس رفسنجان به نخستین پیروزی خود در خانه برسند.

منبع: فرارو

به "کمین همشهری سپاهان برای شکار پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمین همشهری سپاهان برای شکار پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید