نصرتی: هیجان کاذب در دربی 97 موج می زد

به گزارش وبلاگ گوگل، تهران (پانا) - کارشناس فوتبال ایران معتقد است دو تیم پرهوادار فوتبال ایران عملکرد خوبی در دربی 97 نداشتند.

نصرتی: هیجان کاذب در دربی 97 موج می زد

به گزارش مهر، حساس ترین ملاقات هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر روز شنبه 13 آذر با قضاوت موعود بنیادی فر بین تیم های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی تهران برگزار گردید که این ملاقات با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی و تیم پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگار مهر، درباره این بازی گفت: متأسفانه طرفداران بازی جذابی را ندیدند. این بازی از لحاظ فنی حرفی برای گفتن نداشت و باعث شد تا هیچ یک از تیم ها نتوانند عملکرد قابل قبولی از خود داشته باشند. خلاقیتی در این فوتبال شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: واقعاً از لحاظ فنی چیزی نمی توان درباره این مسابقه گفت. هیچکدام از تیم ها خوب نبودند که بخواهیم آنها را آنالیز کنیم!

نصرتی توضیح داد: تاکتیک های دو تیم نشان می دهد هر دو در پی کسب نتیجه تساوی بودند. هرکدام از تیم ها دنبال این موضوع بودند که از اشتباهات فردی استفاده نمایند و بخواهند گل بزنند.

مدافع پیشین تیم ملی ایران اضافه نمود: بدون شک استرس در دربی خیلی بالاست. همین موضوع روی فوتبال دو تیم هم تأثیر می گذارد. فکر می کنم هیجانات کاذب در بازی موج می زد و عملکرد فردی هر یک از بازیکنان نصف همواره هم نبود.

نصرتی درباره عدم حضور تماشاگران و تأثیر آن گفت: مردم علاقمند به فوتبال داریم. نباید آنها را که سرمایه واقعی هستند از فوتبال گرفت. بدون تماشاگر، فوتبال مریض است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نصرتی: هیجان کاذب در دربی 97 موج می زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: هیجان کاذب در دربی 97 موج می زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید