راهکارهای فوق العاده برای جوان سازی پوست

به گزارش وبلاگ گوگل، داشتن رژیم غذایی سالم سرشار از میوه و سبزیجات تازه مهمترین عامل برای از بین بردن آکنه، چین و چروک و سایر مشکل های پوستی است.پژوهش ها نشان می دهند افرادی که در رژیم غذایی آنها، اندازه زیادی از گوشت قرمز، نان و انواع شیرینی و خوراکی های شیرین وجود دارد بیشتر از سایرین دچار چین و چروک های پوستی می شوند.

راهکارهای فوق العاده برای جوان سازی پوست

آیا دچار چروک صورت شده اید؟ راهکار های شگفت انگیز ضد پیری پوست

بسیاری از لوسیون ها و کرم ها برای مبارزه با چین و چروک و نشانه های دیگر پیری پوست وجود دارند ، اما داروهای خریداری شده از فروشگاه می توانند گران باشند و به پوست های حساس آسیب بزنند.

خوشبختانه، تعدادی از راهکار های مراقبت پوستی ضد پیری، شگفت انگیز و طبیعی وجود دارند که احتمالا در حال حاضر در آشپزخانه خود دارید ، که می توانند با مرطوب کردن، لایه برداری، و سفت کردن پوست، با چین و چروک مبارزه نمایند.

ماست
ماست پر چرب می تواند پوست شما را مرطوب کند و الاستیسیته آن را بهبود بخشد. به سادگی ماست را مانند ماسک صورت بهره ببرید یا آن را به دستان خود یا منطقه ها خشک پوست بمالید. اجازه دهید خشک گردد، آن را بشویید و برای به حداکثر رساندن مزایای آن، مرطوب نماینده ای ملایم بهره ببرید. اطمینان حاصل کنیدکه از ماست آلی، بدون قند افزودنی و بدون طعم استفاده می کنید.
چای سبز
آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز آن را به تونر پوست عالی تبدیل می نمایند. از دو کیسه چای بهره ببرید، به مدت ده دقیقه آن ها را در یک فنجان چای تکان دهید. چای را در ظروف مکعبی یخ در فریزر قرار دهید و سپس مکعبی چای یخ زده را بر روی هر خط یا چین و چروک بهره ببرید. دمای سرد و آنتی اکسیدان ها به سفت شدن پوست شما یاری می نمایند.
شیر
چربی شیر باعث آب رسانی به پوست شما می گردد، در حالی که اسید لاکتیک به آرامی پوست شما را لایه برداری می نماید و منافذ آن را می بندد. پس از شستن صورت خود، لایه ای نازک از شیر کامل را با یک پنبه به پوست خود بمالید، و با آب گرم را بشویید. اضافه کردن دو فنجان شیر به وان حمام، باعث تاثیر بر روی تمام بدن می گردد!
بلغور جو دوسر
پوست خود را با بلغور جو دوسر نرم و لطیف نگه دارید. این دانه حاوی پلی ساکارید است که می تواند به محافظت از پوست از آسیب های عناصر شیمیایی یاری کند، و بعلاوه رطوبت آن را حفظ می نماید. فقط کافیست جو دو سر را با آب ترکیب کنید تا خمیر سفتی حاصل گردد و از آن برای لایه برداری پوست خود بهره ببرید. آن را بشویید. با تماشا پوست نرم تر خود شگفت زده می شوید.
عسل
هدیه زنبور عسل به بشریت سرشار از خواص ضد میکروبی، ضد عفونی نماینده و ضد باکتریایی است که اگر از آن ها بهره ببرید، می توانند آسیب های پوستی را کاهش دهد. عسل بعلاوه می تواند با مرطوب کردن و حمایت از رشد سلول های پوستی تازه، فرایند پیشرفت چروک ها را متوقف کند.

حدود یک قاشق چای خوری عسل را با نوک انگشتان خود بمالید (یک قطره روغن اساسی باعث تقویت بیشتر خواص عسل می گردد)، و آن را روی صورت خشک خود بهره ببرید. بعد از پنج دقیقه، خوب شستشو دهید و از پوست شاداب تر و نرم تر خود لذت ببرید.

جوش شیرین
جوش شیرین زبر، لایه بردار فوق العاده ای برای پوست است که باعث می گردد پوست جوان و تازه ای داشته باشید و باعث فراوری سلول های پوستی فعال تر می گردد. به جای اسکراب های لایه بردار گران قیمت فروشگاه ها خمیری حاوی سه قسمت جوش شیرین و یک قسمت آب را به عنوان اسکرابی برای صورت تهیه کنید، و به این ترتیب پوستی شاداب تر داشته باشید.
آب
حتی اگر کابینت های شما خالی باشند، قطعا آب در منزل دارید! آب را بجوشانید و آن را در لیوانی بزرگ یا کاسه سرامیکی بریزید. بدون آسیب رساندن به پشت، روی کاسه خم شوید تا بخار به پوست شما برسد و حوله ای را بر روی سر خود و کاسه قرار دهید تا در معرض رطوبت قرار داشته باشید. این محصول پوستی کم هزینه به پاک سازی منافذ پوست یاری خواهد نمود و پوستی شاداب و جوان برای شما به ارمغان خواهد آورد.1

برطرف باورنکردنی چین و چروک صورت با ماسک خانگی

مواد لازم برای ماسک ضد چین و چروک صورت
1 عدد موز رسیده

1 عدد گوجه فرنگی خرد شده

ژل آلوئه ورا 1 قاشق چای خوری

طرز تهیه نسخه خانگی و گیاهی درمان چین و چروک صورت
1-موز رسیده را پوست بکنید و به قطعات کوچک تقسیم کنید .

2-موز را بطور کامل له کنید و سپس آب گوجه فرنگی را نیز به آن اضافه کنید .

3-یک قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا را به مخلوط اضافه کنید و خوب مخلوط کنید .

در آخر مخلوط بدست آمده را روی صورتتان اعمال کنید و اجازه دهید که 30 دقیقه روی صورتتان بماند و پس از این زمان صورتتان را با آب گرم بشویید .

از این درمان طبیعی خانگی باید به مدت یکبار در روز به مدت 3 روز اعمال کنید .

با این کار چین و چروک های صورت شما کاهش می یابند و بعلاوه جوش های سر سیاه شما از بین می رود و بعلاوه برای مقابله با آکنه نیز مناسب است .

از این ترکب تنها به مدت 3 روز باید بهره ببرید و بطور ملایم بعد از شستشو ، صورتتان را ماساژ دهید .2

ماساژ جوانسازی پوست

ماساژ صورت اگر منظم باشد، موجب از بین بردن برطرف خستگی، پف صورت و چین و چروک می گردد. حدود 40 ماهیچه در صورت وجود دارند و درست همچون ماهیچه های بدن هر چه بیشتر حرکت نمایند، ورزیده تر می شوند.

برای ماساژ پوست می توانید از یک روغن زیتون، نارگیل یا جوجوبا بهره ببرید و آن را در جهت خلاف رویش مو و دایره وار به آرامی روی پوست ماساژ دهید.3

پینوشتها

1.www.rastineh.com

2.www.namnak.com

3.www.bornafit.ir

منبع: سایت راستینه

منبع: راسخون

به "راهکارهای فوق العاده برای جوان سازی پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای فوق العاده برای جوان سازی پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید