سیاوش دمیریان: ورکشاپ بررسی از سونات پاتتیک بتهوون برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ گوگل، تهران (پانا) - سیاوش دمیریان از برگزاری ورکشاپ تابستانه بررسی از سونات پاتتیک بتهوون اطلاع داد.

سیاوش دمیریان: ورکشاپ بررسی از سونات پاتتیک بتهوون برگزار می گردد

سیاوش دمیریان نوازنده پیانو گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کارگاههای تابستانه هستیم که این ورکشاپ مطابق با ورکشاپ های استاندارد جهان برگزار می گردد که هدفمان این است مستر کلاس های تخصصی برگزار گردد تا علاقه مندان بتوانند از این کارگاهها استفاده نمایند.

این هنرمند در ادامه اعلام کرد: این ورکشاپ ها شامل سه کارگاه سلفژ و تربیت شنوایی (شایا اسدی)، تجزیه و تحلیل ردیف موسیقی ایرانی و آنالیز از سونات پاتتیک بتهوون است که آنالیز این سونات برای علاقه مندان و هنرجویان به عهده من است. این کارگاهها از 26، 28 و 29 تیر ماه امسال آغاز می گردد و تعداد آن ها چهار جلسه سه ساعته است.

این نوازنده پیانو اضافه نمود: در این کارگاه آموزشی آنالیز از نقطه نظر هارمونی، فرم و تکنیک اجرایی پیانو و اهمیت این سونات در تاریخ است. بعلاوه اتفاق هایی که بعد از تصنیف این اثر در تاریخ به جهت بارقه های موسیقی رومانتیک رقم می خورد و فرم سونات بتهوون در قیاس با سونات های دوره کلاسیک (موتسارت و هایدن) و اوج تعالی فرم سونات در سونات شماره 8 اپوس 37 (پاتتیتک) آنالیز می گردد.

وی در ادامه اعلام کرد: این کارگاهها در آموزشگاه موسیقی شایا اسدی برگزار می گردد و به علت بیماری کرونا این ورکشاپ ها با تعداد محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد. بعلاوه قرار است این ورکشاپ ها به صورت آنلاین برای هنرجویانی که امکان حضور در کلاس ها را ندارند برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سیاوش دمیریان: ورکشاپ بررسی از سونات پاتتیک بتهوون برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاوش دمیریان: ورکشاپ بررسی از سونات پاتتیک بتهوون برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید