شرکت سونی از اپلیکیشن اختصاصی تاکسی رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ گوگل، شرکت سونی از یک برنامه تاکسی اختصاصی رونمایی نموده است که در حال حاضر فقط در ژاپن قابل استفاده است. این برنامه تاکسی آنلاین تازه S.Ride نام دارد.

شرکت سونی از اپلیکیشن اختصاصی تاکسی رونمایی کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نطر می رسد برنامه های تاکسی آنلاین و رونق این برنامه ها در سراسر دنیا

توجه شرکت سونی را هم به خود جلب نموده و باعث شده این شرکت نیز به فکر راه اندازی یک برنامه مستقل تاکسی بیفتد.

سونی محصولات متنوعی از جمله تلویزیون های براویا و کنسول های بازی پلی استیشن و گوشی های هوشمند را به فروش می رساند، اما اکنون می تواند این لیست را تکمیل تر کند چرا که یک برنامه تاکسی نیز به لیست خود افزوده است.

برنامهS.Ride ، برنامه ای ویژه برای ژاپنی ها محسوب می گردد که احتمالا به زودی قابلیت توسعه هم خواهد داشت. این عبارت مخففی است از سه حرف اصلی تبلیغاتی یعنی ساده، هوشمند و سریع.

این برنامه به طور رسمی به وسیله یک شرکتتاکسی رانی ژاپنی به نام میننا پشتیبانی می گردد.. شعار این شرکت تاکسی برای همه است. درواقع این طرح یک سرمایه گذاری مشترک بین شرکت سونی، خدمات پرداخت سونی و چند شرکت زیرمجموعه تاکسی رانی است.

این برنامه چندان نو نیست و شرکت سونی از سال گذشته مشغول تدارک تماشا برای اجرای این برنامه بوده است. درواقع سونی از سال گذشته اعلام نموده بود که در حال توسعه هوش مصنوعی برای یک برنامه جانبی است و به نظر می رسد برنامه جانبی چیزی نیست جز الگوریتم های نو هوش مصنوعی برای برنامه تاکسی رانی آنلاین.

منبع: انتخاب

به "شرکت سونی از اپلیکیشن اختصاصی تاکسی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت سونی از اپلیکیشن اختصاصی تاکسی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید