نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مذاکرات وین حضور می یابد

به گزارش وبلاگ گوگل، سی ان ان اظهار داشت نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مذاکرات آینده که قرار است سه شنبه در وین برگزار گردد، حضور خواهد داشت.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مذاکرات وین حضور می یابد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ گوگل، وب سایت شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک مقام ارشد کاخ سفید خاطرنشان کرد راب اقتصادی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مذاکرات غیرمستقیم درباره توافق هسته ای که قرار است سه شنبه در وین برگزار گردد، به نمایندگی از ایالات متحده حضور خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، آمریکا و ایران قرار نیست ملاقاتی مستقیم داشته باشند اما ایالات متحده در نظر دارد با مقامات دیگر کشورهای عضور برجام ملاقات داشته باشد.

مقامات ارشد ایران، فرانسه، انگلیس، آلمان، روسیه، چین، آمریکا، و اتحادیه اروپا در نظر دارند سه شنبه هفته جاری در وین ملاقات نمایند.

اقتصادی در مصاحبه ای که روز آدینه منتشر شد خاطرنشان کرد: ما می خواهیم ایران را به تعهدات برگردانیم. ایالات متحده می داند که برای بازگشت به تعهدات باید تحریم هایی را که با توافق مغایرت دارند لغو کند.

وی در پاسخ به این سؤالی درباره حدود هزار و پانصد تحریمی که در دوره دونالد ترامپ علیه ایران اعمال شده است، گفت: ما باید تحریم ها را آنالیز کنیم تا ببینیم باید چه کار کنیم که ایران از منافعی بهره مند گردد که قرار بود در توافق از آن برخوردار باشد.

این اظهارات اقتصادی یک روز پس از نشست مجازی کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک صورت گرفت که با حضور معاونان و مدیران کل وزیران خارجه ایران و 1+4 در روز گذشته (آدینه) برگزار گردید.

پس از این نشست سید عباس عراقچی در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز نشست فصلی کمیسیون مشترک برجام به صورت مجازی برگزار گردید، بحث های صریح و جدی صورت گرفت. شرکت نمایندگان تصمیم گرفتند ادامه این نشست را روز سه شنبه به صورت حضوری در وین دنبال نمایند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مذاکرات وین حضور می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مذاکرات وین حضور می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید