چطور ماشین دست دوم را با برترین قیمت بفروشیم؟

به گزارش وبلاگ گوگل، خودروی سواری فقط وقتی به عنوان یک ماشین خشک و صفر است ارزش خریدن دارد، اما بعد از خرید خودرو، قیمت آن با هر کیلومتری که می اندازد کم می گردد. و در زمانی که قصد فروش خودرو کارکرده تان را دارید قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از نرخ روز بازار بر روی آن می گذارند.

چطور ماشین دست دوم را با برترین قیمت بفروشیم؟

به گزارش وبلاگ گوگل، بنابر اعلام خودرو45، از همین نقطه راستا فروش ماشین دست دوم آغاز می گردد. گاهی دلالان آن قدر قیمت پایین و غیرمنطقی اعلام می نمایند که فروشنده از فروش ماشین منصرف می گردد! باید در پی راه حلی باشید که ماشین دست دوم یا کارکرده ای که دارید بدون دردسر به برترین قیمت بفروشید.

نکات مهم فروش ماشین دست دوم

می دانیم که فروش ماشین دست دوم با چالش های زیادی روبرو است! از نوع بیان مسائل بدنه تا نواقص فنی، قیمت گذاری و تخفیفی که باید به خریدار بدهید در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. گاهی حتی مواردی حین فروش و پس از آن برای فروشنده و خریدار ماشین دست دوم پیش می آید که معامله را دچار مشکل می نماید. اگر بار اولتان است که قصد فروختن ماشینتان را دارید یا در معاملات خرید و فروش ماشین کارکرده تجربه کافی ندارید، نکاتی که در ادامه فهرست شده را به خاطر بسپارید.

برای فروش ماشین دست دوم حتماً خریدار با شما چانه خواهد زد. موقع چانه زنی روی قیمت باید حواستان باشد که قیمت ماشین را خیلی پایین نیاورید و از قبل بازه تخفیف را معین کنید.

نوع ماشین روی قیمت آن تاثیرگذار است. اگر قصد فروش یکی از سدان­ های پرطرفدار بازار مانند پژو پارس سال را دارید، سریع تر مشتری برایش پیدا می گردد؛ اما برای فروش خودروهایی مانند نیسان و ماشین های روباز باید صبوری بیشتری به خرج دهید.

قبل از فروختن ماشین از کارشناسان فنی برای اعتبارسنجی سلامتی آن یاری بگیرید.

تا وقتی خریدار پول ماشین را به طور کامل پرداخت نکرده، ماشین را به نام او سند نزنید.

برای فروش ماشین حتماً از وب سایت فروش خودرو دست دوم معتبر مانند خودرو 45 یاری بگیرید، تا به دست دلالان گرفتار نشوید.

قبل از اینکه ماشین را برای فروش بگذارید حتماً نواقص فنی و ظاهری آن را رفع کنید. سپس ماشین را برای تمیز شدن به کارواش ببرید تا بتواند از خریدار دلربایی کند.

برای تست کردن ماشین به وسیله خریدار حتماً گواهینامه وی را امتحان کنید و همراه وی بروید. در طول راستا به سوالات او پاسخ داده و اطمینان خاطر را برای خرید ماشین به وی بدهید.

مشخص قیمت خودرو امروز برای ماشین های دست دوم

فقط برای خریدن ماشین صفرکیلومتر نیست که باید وب سایت های معروف در این زمینه را آنالیز کنید! بلکه با توجه به اینکه نوسان قیمت خودرو روی ماشین های دست دوم ها تاثیرگذار است، باید همواره قیمت خودرو آپدیت روزانه را به وسیله منابع معتبری مانند خودرو 45 مشاهده کنید، سپس برای فروش ماشینتان برنامه ریزی داشته باشید.

در آپدیت قیمت های ارائه شده روزانه به خوبی می توانید قیمت روز ماشین صفر را که مشابه خودرو دست دوم شما است در بیاورید، سپس برای ماشینتان یک قیمت منصفانه در نظر بگیرید. قیمتی که هم خریدار با خرید ماشین کارکرده سود کند و هم شما به عنوان فروشنده خودرو آن را زیر قیمت نداده باشید و بتوانید با مبلغی که دستتان آمده روی خرید ماشین تازه و... سرمایه گذاری کنید.

قیمت خودرو امروز در خودرو45 فقط برای ماشین های نو و خشک آپدیت نمی گردد. بلکه در این وب سایت می توانید قیمت روز بازار خودروهای دست دوم را هم که هم مدل با ماشین شما هستند آنالیز کنید. سپس برای فروش ماشینتان قیمتی که منصفانه است را در نظر بگیرید.

قیمت آنلاین خودرو امروز چند شده است؟

در قدم اول، برای آنالیز قیمت آنلاین خودرو امروز باید بدانید که ماشین سواری شما متعلق به چه برندی است! اگر ماشین خارجی دارید، قیمتی که برای فروش دست دوم آن در نظر گرفته می گردد بیشتر از ماشین های ساخت داخل است. البته نرخ روز خودروهای داخلی هم تفاوت زیادی با هم دارد. برخی از سازنده ها مانند سایپا تمرکز خودشان را روی فراوری ماشین های قیمت مناسب گذاشته اند و می خواهند خودروهایشان را به کسانی که از قشر میانه جامعه هستند بفروشند. در نقطه مقابل قیمت ایران خودرو امروز بالاتر است و خریدارانی که قصد خرید ماشین نو یا دست دوم را از بین محصولات این کمپانی دارند باید مبلغ بیشتری را بپردازند.

با توجه به موارد ذکر شده، حتما متوجه شده اید که عوامل زیادی روی مشخص قیمت روز خودرو در بازار تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال، ماشین هایی که توقف فراوری شده اند و دیگر نمونه آن ها در بازار دیده نمی گردد، نسبت به سایر هم رده های خودشان با قیمت بهتری فروش می فرایند. یا اینکه ماشین های جوان پسند و پرطرفداری مانند 206 فروش خوبی در میان ماشین های دست دوم داخلی دارند.

در سایت خودرو 45 قیمت روز انواع خودروهای نو و دست دوم قرار می گیرد. با توجه به تنوع بالای محصولاتی که در این وب سایت قرار دارند، به راحتی می توانید روی ماشینتان قیمت بگذارید. البته یک راه ساده تر و ایده آل تر برای قیمت گذاری ماشین های دست دوم هم پیش رویتان قرار گرفته است، با یاری گرفتن از کارشناسان فنی خودرو 45 می توانید طبق 145 فاکتور ماشین خودتان را مورد سنجش قرار دهید و قیمت واقعی آن را با توجه به شرایطی که دارد بدانید.

پس از مشخص قیمت، این امکان برایتان وجود دارد که همان لحظه ماشین را بفروشید و مبلغ آن را نقداً دریافت کنید. با وجود این شانس، خودروی دست دوم شما دست دلال و خریدار نااهل نخواهد افتاد و می توانید با مبلغی که دست تان می آید دوباره ماشین نو خریداری کنید یا برای خرید خانه و... سرمایه گذاری کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چطور ماشین دست دوم را با برترین قیمت بفروشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور ماشین دست دوم را با برترین قیمت بفروشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید