چگونه می توانیم جایگاه خود را پس از خرید بلیط اتوبوس با اسنپ عوض کنیم؟

به گزارش وبلاگ گوگل، برای سفرهای اتوبوسی احتیاجی به مراجعه حضوری به تعاونی های اتوبوس رانی و باجه های حضوری خرید بلیط نیست. تهیه بلیط اتوبوس از اسنپ خیلی ساده و راحت کارتان را پیش می برد. انتخاب شماره و مکان جایگاه تان هم در دست خودتان است. با مرور جایگاه های خالی ببینید که کدام را می پسندید اما شاید این پرسش برایتان پیش بیاید که آیا امکان تعویض جایگاه بعد از خرید هم وجود دارد؟ شاید در هنگام خرید دقت نکرده اید یا بعد از خرید به هر دلیلی می خواهید جایگاه تان را عوض کنید. چنین چیزی ممکن است؟ پاسخ این پرسش به کمی شرح احتیاج دارد. چون جوابش یک بله قطعی یا یک نه حتمی نیست.

چگونه می توانیم جایگاه خود را پس از خرید بلیط اتوبوس با اسنپ عوض کنیم؟

https://snapp.ir/bus-ticket/

دو راه حل برای عوض کردن شماره جایگاه بعد از تهیه بلیط اتوبوس از اسنپ

با مراجعه به اپلیکیشن اسنپ بلیط اتوبوس را تهیه نموده اید و بعد از کمی فکر به این نتیجه رسیده اید که از مکان جایگاه تان راضی نیستید؟ با کسی همسفر شده اید و می خواهید جایگاه تان کنار او باشد و احتیاج دارید که مکان جایگاه رزروشده تان را تغییر بدهید؟ به هردلیل دیگری شاید بخواهید جایگاه تان را عوض کنید. چنین چیزی شدنی است؟

واقعیت این است که بعد از تهیه بلیط اتوبوس به وسیله سوپراپلیکیشن اسنپ امکان تغییر جایگاه رزروشده وجود ندارد. با این حال، نباید ناامید شوید و بدانید که اسنپ همواره در راستای ایجاد رفاه بیشتر شما گام برمی دارد. پس بدیهی است که درباره این موضوع هم راه حلهایی برایتان دارد تا به هدفتان برسید. پس خیالتان راحت؛ بعد از تهیه بلیط اتوبوس از اسنپ هم با راه حلهای مختلف می توانید جایگاه تان را تغییر دهید. چه راه حلهایی؟

  • کنسلی بلیط اتوبوس و خرید بلیطی تازه؛
  • تماس گرفتن با تیم پشتیبانی.

1. کنسلی بلیط اتوبوس و خرید بلیطی تازه

با خرید آنلاین بلیط اتوبوس اسنپ به شما امکانات خوبی ارائه می نماید. برای مثال، امکان استرداد یا همان پس دادن بلیط برای مسافران در نظر گرفته شده است. با پس دادن بلیط، امکان خرید مجدد و انتخاب جایگاه مطابق میلتان وجود دارد. البته دقت کنید که بنا به شرکت اتوبوس رانی که بلیط را از آن خریده اید، امکان دارد که درصدی از وجه پرداختی نخست تان کسر شود.

به قوانین هر شرکت در هنگام انتخاب بلیط و خرید آن دقت کنید. شاید هم شرکتی وجود داشته باشد که با پس گرفتن بلیط، هیچ جریمه ای در نظر نگیرد و هیچ مبلغی کم نکند. در هر حال، یکی از انتخاب های پیش رویتان، پس دادن بلیط و خرید موردی تازه است. در خرید دوباره می توانید همان شماره ای را برای جایگاه تان انتخاب کنید که دوست دارید.

برخی ها اصلا دوست ندارند که در قسمت های انتهایی اتوبوس بنشینند یا برخی ها پشت بوفه را ترجیح می دهند. ممکن است که در زمان خرید، جایگاه را باعجله یا به اشتباه در جایی از اتوبوس انتخاب کنید که دوست ندارید. در هر حال، پس از کنسلی بلیط اتوبوس و خرید مجدد می توانید جایگاه دلخواهتان را رزرو کنید.

2. تماس گرفتن با تیم پشتیبانی

تیم پشتیبانی اسنپ همواره در ساعات مختلف شبانه روز پاسخ گوی پرسش های کاربران است. این تیم به مسائل احتمالی در فرایند خرید و تهیه بلیط اتوبوس هم رسیدگی می نماید. اگر جایگاه خریداری شده را نمی پسندید و دوست دارید که جایتان را در اتوبوس عوض کنید، با پشتیبانی تماس بگیرید. با کارشناسان این تیم صحبت کنید و از آنها یاری بخواهید. محتمل است که بتوانند به شما در راستا تعویض و رزرو بلیط اتوبوس یاری نمایند. اگر هم عوض کردن همان بلیط مقدور نباشد، در راستا استرداد به شما یاری شایانی خواهند کرد.

در آخر

با تهیه بلیط اتوبوس از اسنپ می توانید برنامه ریزی ها برای سفرتان را ساده و سریع پیش ببرید. اگر هم از جایگاه رزروشده راضی نیستید، بدانید که امکان تعویض جایگاه وجود ندارد اما راه هایی هست که در این راستا به یاریتان می آید. بلیط را پس بدهید و بلیطی دیگر خریداری کنید یا از تیم پشتیبانی هدایت و یاری بگیرید. با پس دادن بلیط هم وجه پرداختی تان به حساب شما بازمی شود. پس نگران نباشید.

با خرید آنلاین بلیط اتوبوس اسنپ به شما در تدارک تماشا سفری خوشایندتر یاری می نماید. فقط بحث امکاناتی نیست که درباره تعویض بلیط گفته شد، تخفیف بلیط برای اتوبوس و امتیازهایی که با استفاده کردن از خدمات این اپلیکیشن برایتان ثبت می شود هم مزایای شرینی هستند که در خرید حضوری تجربه نمی کنید. برای تهیه بلیط اتوبوس سفرتان خدمات اسنپ را از قلم نیاندازید. مطمئن باشید در خرید بلیط اتوبوس اسنپ همه جوانب را در نظر گرفته است. با یک بار امتحان کردن به راه دیگری برای تهیه بلیط فکر نخواهید کرد.

منبع: فرارو

به "چگونه می توانیم جایگاه خود را پس از خرید بلیط اتوبوس با اسنپ عوض کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه می توانیم جایگاه خود را پس از خرید بلیط اتوبوس با اسنپ عوض کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید