بازی با پرسپولیس برای ما حکم فینال دارد ، فکری مربی مجربی است

به گزارش وبلاگ گوگل، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که در حالی این هفته با پرسپولیس بازی داریم که هر بازی برای ما حکم فینال دارد، گفت: این که مقابل پرسپولیس بازی داریم یا حریف دیگر فرقی نمی کند و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

بازی با پرسپولیس برای ما حکم فینال دارد ، فکری مربی مجربی است

راهنمایی یزدی در گفت و گو با وبلاگ گوگل، با اشاره به بهبود فرایند این تیم در دو سه هفته اخیر لیگ برتر، اظهارکرد: خوشبختانه باتوجه به این که کادرفنی و محموعه بازیکنان مان با کیفیت هستند، فرایند تیم رو به رشد است. من فکر می کنم به علت این که تیم در شرایط باخت بود، بازیکنان در شرایط روحی روانی مناسب نبودند و تمرکز لازم را نیز نداشتند، ضمن این که بدشانسی هم داشتیم و اگر داوران هم دقت بیشتری می کردند، فرایند امتیاز گیری تیم می توانست بهتر باشد.

وی اعلام کرد: به آینده نفت مسجدسلیمان امیدوارم و آمده ایم و هستیم که به تیم برای بقا در لیگ برتر یاری کنیم و خوشبختانه مسئولان شهری با باشگاه هماهنگ و پای کار هستند و طرفداران عاشقی داریم که در روزهای سخت نیز کنار تیم بوده اند و از بابت داشتند آن ها بسیار خوشحالیم. امیدوارم مسئولان کنار ما بمانند و حمایت نمایند تا تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان در لیگ برتر ماندگار گردد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اضافه نمود: نفت قطعا در لیگ می ماند و به چیزی جز بقا فکر نمی کنیم. من در بدترین شرایط مدیرعاملی باشگاه را پذیرفتم و خیلی از دوستان ورزشی ام وقتی مدیرعاملی را قبول کردم به من می گفتند چجور می خواهی این مسئولیت را در چنین شرایطی قبول کنی اما معتقد بودم که با آوردن محمود فکری به عنوان یک سرمربی مجرب و تزریق روحیه به بازیکنان با کیفیت مان می توانیم به تیم شکل دهیم و حتی در جدول ارتقا جایگاه داشته باشیم.

وی درباره رویارویی تیم نفت در خانه مقابل پرسپولیس، گفت: خوشبختانه فرایند فنی تیم رو به رشد بوده است و با کوشش و داریت کادرفنی شرایط تیم بهتر شده است و قطعا توانایی کادرفنی می تواند در فرایند رو به رشد تیم یاری کند. در بازی با مس نیز بازیکنان مان خوب کار کردند و در حالی این هفته با پرسپولیس بازی داریم که هر بازی برای ما حکم فینال دارد و این که مقابل پرسپولیس بازی داریم یا حریف دیگر فرقی نمی کند و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

یزدی با بیان این که تیم دست و پا بسته ایم مقابل پرسپولیس نیستیم، مطرح نمود: پرسپولیس تیم دوم و از بهترین های آسیا است اما با روحیه جنگندگی که در باریکنان و کادرفنی داریم، در پی یک بازی فنی و خوب و همراه با کسب امتیاز لازم هستیم تا فرایند رو به رشدمان را ادامه دهیم. بازیکنان ما از نظر روحی روانی شرایط لازم را برای کسیل نتیجه از این ملاقات دارند. ضمن این که جا دارد از کوشش بازیکنان مان در هفته های اخیر که با عملکردشان کیغیت خوب خود را نشان دارند و زحمات کادرفنی، تشکر کنم و امیدوارم این کوشش ها منجر به ماندگاری نمفت در لیگ برتر گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازی با پرسپولیس برای ما حکم فینال دارد ، فکری مربی مجربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با پرسپولیس برای ما حکم فینال دارد ، فکری مربی مجربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید