محمد عمری: پیشنهاد استقلال را رد کردم چون پرسپولیس عشق زندگی من است

به گزارش وبلاگ گوگل، تهران (پانا) - وینگر تکنیکی پرسپولیس می گوید از بازی کردن کنار بازیکنان بزرگ این تیم چیزهای زیادی یاد می گیرد.

محمد عمری: پیشنهاد استقلال را رد کردم چون پرسپولیس عشق زندگی من است

به گزارش خبرورزشی، محمد عمری وینگر تکنیکی و ریز نقش پرسپولیس در فصل گذشته چند بار به میدان آمد و از همان زمان سر زبان ها افتاد. این بازیکن در دو بازی ابتدایی این فصل هم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و نمایش بسیار خوبی داشت.

عملکرد خوب این بازیکن 22 ساله باعث شد تا برخی ها به یحیی گل محمدی پیشنهاد دهند که از عمری در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند. محمد که اهل ارومیه است در اولین بازی خود در این فصل می توانست اولین گلش را برای پرسپولیس به ثمر برساند ولی شوت دیدنی این بازیکن به تیر دروازه خورد.

با این حال گل فوق العاده تماشایی او در ملاقات محبت آمیز مقابل فجرسپاسی بارها دیده شد و به یکی از کلیپ های پر بازدید فضای مجازی تبدیل شد. با عمری در مورد بازی برای پرسپولیس و شرایط خودش در این فصل گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

گفتنی است این مصاحبه چند روز قبل از ملاقات پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گرفته شده است.

اول از گل تماشایی ات در ملاقات مقابل فجرسپاسی آغاز کنیم. زدن این نوع گل را شگرد داری؟

ممنون از لطف شما. واقعیت این است که این مدل ضربه زدن از گوشه محوطه جریمه یا شوت های پشت محوطه را خیلی تمرین می کنم و خودم هم به شخصه گل زدن از راه دور را خیلی دوست دارم. اگر فرصتی پیش بیاید سعی می کنم در بازی ها هم از این ضربات استفاده کنم.

در ملاقات مقابل ذوب آهن هم یک شوت فوق العاده زدی ولی به تیر دروازه برخورد کرد.

واقعا حیف شد که آن توپ تبدیل به گل نشد. شاید باورتان نگردد ولی آن شب تا صبح از ناراحتی خوابم نبرد و فقط به آن صحنه و از دست دادن 2 امتیاز فکر می کردم. گلزنی همواره لذتبخش است و این لذت وقتی که برای تیمی که عاشقش هستی گل بزنی ، چند برابر می گردد. با این حال همه حسرتم به خاطر این بود که اگر آن توپ تبدیل به گل می شد، می توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم ولی خب نشد.

از دست دادن 4 امتیاز در 2 بازی ابتدایی هوادارن را نگران نموده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

طرفداران عزیز ما هستند و ما کاملا نگرانی آن ها را درک می کنیم. تیم ما در این فصل با تغییراتی روبرو شد که می توان به حضور بازیکنان و حتی مربیان نو اشاره نمود. طبیعتا پرسپولیس در این شرایط احتیاج به زمان دارد و فکر می کنم رفته رفته خیلی بهتر خواهیم شد. ازیکنانی که به تیم اضافه شدند از لحاظ فنی واقعا در سطح بالایی هستند، ما فقط احتیاج به زمان داریم تا از لحاظ تاکتیکی با هم هماهنگ شویم و امیدوارم در بازی های آینده نتایج خوبی بگیریم و طرفدارانمان را شاد کنیم.

به نظر می رسد شرایط خودت نسبت به فصل گذشته بهتر شده است. اینطور نیست؟

بله خودم هم این موضوع را قبول دارم و از این بابت خیلی شادم. باید از همه اعضای کادرفنی و همبازیان عزیزم در پرسپولیس تشکر کنم که خیلی به من یاری کردند. من نسبت به سال قبل پیشرفت خوبی داشتم و خوشبختانه در این دو بازی هم آقایحیی به من میدان داد. امیدوارم در بازی های آینده هم بتوانم به تیم محبوبم یاری کنم و مهره مفیدی برای پرسپولیس باشم.

تو از کدام تیم به پرسپولیس آمدی؟

من در رده آسیاویژن عضو تیم امیدهای کاسپین بودم که با درخشش در این تیم با پیشنهاد بیشتر تیم های لیگ فزونی روبرو شدم. حتی از استقلال هم پیشنهاد داشتم ولی پرسپولیس را انتخاب کردم. من از بچگی آرزو داشتم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم.پرسپولیس عشق زندگی من است و افتخار می کنم در این تیم بزرگ بازی می کنم.

پست اصلی تو کجاست؟

من مهاجم کاذب هستم یا همان بازیکن پشت فوروارد. در بازی با ذوب آهن به عنوان مهاجم کاذب به زمین آمدم ولی در بازی با فولاد وینگر بودم. با این حال هرکجا که کادرفنی صلاح بداند من بازی می کنم.

با توجه به حضور کلی ستاره در پرسپولیس نگران این نیستی که به تو فرصت کمی برای بازی برسد؟

در اینکه پرسپولیس پر از ستاره است شکی وجود ندارد. من به شخصه از بازی کنار کلی ستاره لذت می برم و چیزهایی زیادی از آن ها یاد می گیرم. بازی کردن یا نکردن من در اختیار کادرفنی است ولی یک دقیقه بازی برای پرسپولیس هم افتخار بزرگی است. ضمن اینکه من باید خودم کوشش زیادی بکنم و آنقدر خوب باشم که مربیان به من فرصت بازی بدهند.

سبک بازی کدام فوتبالیست را می پسندی؟

خب من بازیکنان سرعتی و تکنیکی را خیلی دوست دارم و بازیکنان محبوب من هم مسی و نیمار هستند.

به نظرت پرسپولیس در سرانجام فصل چه رتبه ای را کسب خواهد نمود؟

خب قطعا هدف ما قهرمانی خواهد بود و به چیزی جز آن فکر نمی کنیم. کوشش می کنیم تا این اتفاق بیفتد و در سرانجام فصل جام را به طرفدارانمان هدیه دهیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "محمد عمری: پیشنهاد استقلال را رد کردم چون پرسپولیس عشق زندگی من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد عمری: پیشنهاد استقلال را رد کردم چون پرسپولیس عشق زندگی من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید