کوشش مذبوحانه برای به دست آوردن پست و مقام، دیروز سردسته اصلاح طلبان، امروز حامی دو آتشه رئیسی

به گزارش وبلاگ گوگل، با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت دوازدهم، آن دسته از افرادی که سودای ریاست و وزارت در سر دارند با دوپینگ رسانه ای در کوشش هستند تا نام خود را به اسم مدیران ارشد دولت آینده مطرح نمایند. در میان وزارت خانه ها، وزارت تازه تاسیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آنچنان مظلوم واقع شده است که هرکسی خود را گزینه وزارت معرفی میکند، به نحوی که افرادی که تازه از گرد راه رسیده و با مفاهیم کلی گردشگری هم غرببه اند یا افرادی که یک شبه در راس تشکل های گردشگری قرار گرفته و عملکردشان در چند سال اخیر به شدت زیر سوال است در کوشش هستند که خود را به اسم گزینه وزارت معرفی نمایند، غافل از آنکه ردای وزارت به حدی بر تنشان زار میزند، که حتی در میان نزدیکان خود مورد تمسخر واقع میشوند.

کوشش مذبوحانه برای به دست آوردن پست و مقام، دیروز سردسته اصلاح طلبان، امروز حامی دو آتشه رئیسی

عجیب ترین مورد انتشار خبری مبنی بر قطعی شدن حضور احمد محیط طباطبایی به اسم ریاست پژوهشگاه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی و حتی انتشار پیغام تبریک برای وی در یکی از سایت های خبری دست چندم بوده است.

انتشار نام افرادی که هیچ سنخیتی با دولت سیزدهم ندارند نه تنها هیچ تاثیری بر تصمیم گیری رئیس جمهور منتخب نخواهد داشت، بلکه باعث بی آبرو شدن افرادی میشود که به هر قیمتی در پی مطرح کردن نام خود هستند.

منبع: گردشبان

به "کوشش مذبوحانه برای به دست آوردن پست و مقام، دیروز سردسته اصلاح طلبان، امروز حامی دو آتشه رئیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش مذبوحانه برای به دست آوردن پست و مقام، دیروز سردسته اصلاح طلبان، امروز حامی دو آتشه رئیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید