دوچرخه سواری

طبیعت گردی مسئولانه با کتاب تهران؛ شکوه قله ها

به گزارش خبرنگاران، کتاب تهران؛ شکوه قُلّه ها مشتمل بر مسیرهای اصلی کوه پیمایی در شمالِ تهران و شمیران؛ محور طبیعت گردی شمال غرب تهران (بخش کن، محور طبیعت گردی جاده امام زاده داوود (ع) و مسیرهای رایج کوه پیمایی آن) و مسیرهای طبیعت گردی شمیرانات (رودبار...

20 اسفند 1401

برترین اپراتورهای خدمات مسافرتی و سفری راحت و آسوده

شرکت ها ارائه دهنده خدماتی نظیر تورهای خصوصی تا برنامه های گروهی کوچک هستند که سفری بدون حد و مرز را به شما ارائه می دهند. از هرکس که از اپراتورهای تور استفاده کرده، بپرسید قطعا خواهد گفت که برترین راه برای سفر داشتن یک اپراتور خوب و مورد اعتماد است. اپراتورها...

1 بهمن 1401

افتتاح 3پروڗه گردشگری در زرند

افتتاح 3 پروژه گردشگری، کلنگ زنی 2 مجموعه گردشگری و بافت لوگوی جام جهانی فوتبال در سیریز بخشی از 25 برنامه هفته گردشگری در زرند است.

5 مهر 1401

آیا مچ بند هوشمند می تواند به تناسب اندام و کاهش وزن کمک کند؟

استفاده از ساعت های هوشمند یا دستبند و مچ بندهای هوشمند ورزشی در چند سال گذشته بسیار افزایش یافته و امروزه مردم بسکمک از این وسیله ها برای بهبود تناسب اندام خود و کاهش وزن کمک می گیرند.

16 تیر 1401

تدارک مسابقات و جشنواره رقابت ورزشی ویژه نوروز در منطقه 19

خبرگزاری خبرنگاران-شهرداری منطقه 19 به مناسبت ایام عید مسابقات متنوعی را در انواع رشته های ورزشی ویژه بانوان تدارک دیده است.

11 خرداد 1401

دوچرخه سواری قهرمانی آسیا، عناوین پنجمی برای 2 بانوی رکابزن ایران

دو بانوی رکابزن کشورمان به عناوین پنجم تایم تریل انفرادی در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا رسیدند.

8 خرداد 1401

طبیعت گردی بدون محدودیت در فنلاند با قانون حق دسترسی به طبیعت

بر اساس قانون حق دسترسی به طبیعت افراد سراسر جهان می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی تا هر زمانی که خواستند در طبیعت فنلاد طبیعت گردی کنند.

1 خرداد 1401

راهنمای سفر به بریستول (Bristol)، انگلستان

بریستول، شهری است در انگلستان که مجموعه بی نظیری از رستوران های مجلل، تاریخی شگفت انگیز، فعالیت های تفریحی متعدد و هنر و فرهنگ را در اختیار گردشگران می گذارد. بدون شک، از فضای هنری و پر انرژی این شهر لذت خواهید برد. برای آشنایی بیشتر با دیدنی ها و جاذبه...

5 بهمن 1400

انواع اکوتوریسم در ایران

در اینجا شما را با انواع اکوتوریسم در ایران آشنا می کنیم.

22 دی 1400

15 خرداد؛ روز جهانی محیط زیست

روز جهانی محیط زیست از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم برای نگهداری محیط زیست و تحریک سیاستمداران به دریافت تصمیماتی برای رویارویی با تخریب محیط زیست و گونه های زیستی جانوری در نظر گرفته شده است.

8 تیر 1400

شانه جدا شده یا آسیب به اتصال AC شانه

طبنا نیوز/شانه جدا شده به دنبال سقوط یا ضربه شدید به قسمت بالایی شانه اتفاق می افتد. این اتفاق معمولا با ورزش، تصادف یا سقوط مرتبط می باشد. در این مقاله به آنالیز این موضوع می پردازیم.

7 فروردین 1400